More stories

Moet ik nu wel of niet snijden in mijn marketingbudget?

De wereld staat in brand, hele branches zijn tot stilstand gekomen. De eerste reactie is om direct te snijden in het marketing- en mediabudget. Maar is dat wel zo slim?

Coronacrisis

De toekomst van werk – ben jij klaar voor back to the future?

Het is allemaal nog vrij onvoorspelbaar, maar het lijkt aannemelijk dat deze crisis een ingrijpende invloed zal hebben op onze manier van werken. 

Coronacrisis

COVID-19 crisis: Opkomende trends in de automotive industrie

In dit artikel buigen we ons over de automotive industrie, waar een aantal fundamentele nieuwe trends te verkennen zijn.

Coronacrisis

Bereid je voor op een wereld zonder cookies

Google roept dat third-party cookies in 2022 niet meer bestaan en wat betreft Apple zijn ze al dood. Meten is weten, ook binnen de online marketing.

Online marketing

De aanpak voor Integrated Testing 

In dit laatste deel lees je hoe Integrated Testing deze beperkingen wegneemt en meer mogelijkheden biedt om elke aanpassing op de website te valideren.

Online marketing

Tips om de vindbaarheid van je website te checken en verbeteren

Hoe blijf jij in deze uitdagende periode vooroplopen? In tijden waarin we zijn aangewezen op digitale kanalen, is het zaak […]

SEO

Zo kies je in vijf strategische stappen de beste marketingtechnologie 

Het kiezen van een nieuwe marketingtechnologie vraagt dan ook om een goed doordacht en uitgevoerd selectieproces. Waar begin je?

Online marketing

Honderd blogs in honderd dagen: de zin en onzin van klakkeloos bloggen

De resultaten zijn bedroevend. Na honderd dagen bloggen en meer dan 100.000 woorden typen, een groei van 380 naar nog […]

Marketing

Beloon je klant met loyaliteitsprogramma’s die wél werken

De impact van het coronavirus op de wereldeconomie is aanzienlijk, maar we zullen deze moeilijke tijd doorkomen.

Customer Loyalty

Hoe laat je data echt voor je werken?

De explosie van consumentendata en marktinformatie maakt van marketing echt ‘a numbers game’.

Data

Ouderen ontdekken online, vooral boodschappen en elektronica

De huidige crisis brengt ons namelijk een compleet andere dynamiek in consumentenbestedingen met zich mee.

Marketing

B2B-bedrijven, zet je klanten centraal en digitaliseer 

Voor een succesvolle aanpak moet de klant, met kop en schouders, op de eerste plek staan. Ook wanneer je bezig bent met digitale transitie.

Customer Service

Hoe zorgt video naast awareness ook voor conversie

Voor de inzet van video lijkt het alsof ‘awareness’ en ‘conversie’ niet in één adem genoemd kunnen worden. Maar, waarom is dat eigenlijk en hoe kan het wel?

Conversie

De drie ingrediënten voor employee advocacy succes

In tijden van crisis wordt iedereen in marketingland (en daarbuiten) aangemoedigd om stevig in de pen te kruipen.

Marketing automation

Vijf learnings over de markt van rich media-advertenties

Meer aandacht voor informatievoorziening en standaardisering maken de online advertising-markt nóg toegankelijker.

Online advertising