Moet ik nu wel of niet snijden in mijn marketingbudget?
De wereld staat in brand, hele branches zijn tot stilstand gekomen. De eerste reactie is om direct te snijden in het marketing- en mediabudget. Maar is dat wel zo slim?
De wereld staat in brand, hele branches zijn tot stilstand gekomen. De eerste reactie is om direct te snijden in het marketing- en mediabudget. Maar is dat wel zo slim?
Het is allemaal nog vrij onvoorspelbaar, maar het lijkt aannemelijk dat deze crisis een ingrijpende invloed zal hebben op onze manier van werken.
In dit artikel buigen we ons over de automotive industrie, waar een aantal fundamentele nieuwe trends te verkennen zijn.
Google roept dat third-party cookies in 2022 niet meer bestaan en wat betreft Apple zijn ze al dood. Meten is weten, ook binnen de online marketing.
In dit laatste deel lees je hoe Integrated Testing deze beperkingen wegneemt en meer mogelijkheden biedt om elke aanpassing op de website te valideren.
Hoe blijf jij in deze uitdagende periode vooroplopen? In tijden waarin we zijn aangewezen op digitale kanalen, is het zaak […]
Het kiezen van een nieuwe marketingtechnologie vraagt dan ook om een goed doordacht en uitgevoerd selectieproces. Waar begin je?
De resultaten zijn bedroevend. Na honderd dagen bloggen en meer dan 100.000 woorden typen, een groei van 380 naar nog […]
De impact van het coronavirus op de wereldeconomie is aanzienlijk, maar we zullen deze moeilijke tijd doorkomen.
De explosie van consumentendata en marktinformatie maakt van marketing echt ‘a numbers game’.
De huidige crisis brengt ons namelijk een compleet andere dynamiek in consumentenbestedingen met zich mee.
Voor een succesvolle aanpak moet de klant, met kop en schouders, op de eerste plek staan. Ook wanneer je bezig bent met digitale transitie.
Voor de inzet van video lijkt het alsof ‘awareness’ en ‘conversie’ niet in één adem genoemd kunnen worden. Maar, waarom is dat eigenlijk en hoe kan het wel?
In tijden van crisis wordt iedereen in marketingland (en daarbuiten) aangemoedigd om stevig in de pen te kruipen.
Meer aandacht voor informatievoorziening en standaardisering maken de online advertising-markt nóg toegankelijker.