More stories

Zo kies je in vijf strategische stappen de beste marketingtechnologie 

Het kiezen van een nieuwe marketingtechnologie vraagt dan ook om een goed doordacht en uitgevoerd selectieproces. Waar begin je?

Online marketing

Honderd blogs in honderd dagen: de zin en onzin van klakkeloos bloggen

De resultaten zijn bedroevend. Na honderd dagen bloggen en meer dan 100.000 woorden typen, een groei van 380 naar nog […]

Marketing

Beloon je klant met loyaliteitsprogramma’s die wél werken

De impact van het coronavirus op de wereldeconomie is aanzienlijk, maar we zullen deze moeilijke tijd doorkomen.

Customer Loyalty

Hoe laat je data echt voor je werken?

De explosie van consumentendata en marktinformatie maakt van marketing echt ‘a numbers game’.

Data

Ouderen ontdekken online, vooral boodschappen en elektronica

De huidige crisis brengt ons namelijk een compleet andere dynamiek in consumentenbestedingen met zich mee.

Marketing

B2B-bedrijven, zet je klanten centraal en digitaliseer 

Voor een succesvolle aanpak moet de klant, met kop en schouders, op de eerste plek staan. Ook wanneer je bezig bent met digitale transitie.

Customer Service

Hoe zorgt video naast awareness ook voor conversie

Voor de inzet van video lijkt het alsof ‘awareness’ en ‘conversie’ niet in één adem genoemd kunnen worden. Maar, waarom is dat eigenlijk en hoe kan het wel?

Conversie

De drie ingrediënten voor employee advocacy succes

In tijden van crisis wordt iedereen in marketingland (en daarbuiten) aangemoedigd om stevig in de pen te kruipen.

Marketing automation

Vijf learnings over de markt van rich media-advertenties

Meer aandacht voor informatievoorziening en standaardisering maken de online advertising-markt nóg toegankelijker.

Online advertising

Een spoedcursus Google Analytics om (nog) meer uit je website te halen

In tijden waarin we zijn aangewezen op digitale kanalen, is het zaak deze te optimaliseren en maximaal te benutten.

Analytics

Waarom conversie optimalisatie je bedrijf gaat laten groeien 

Conversie optimalisatie, CRO, Growth Hacking, data-gedreven werken, geef het een naam. Je hebt er vast en zeker eerder van gehoord

Conversie

Houd je vast aan deze handvatten voor bedrijfsmanagement in onzekere tijden

Verandering blijft en is een constante factor in het bedrijfsleven. Wanneer bedrijven worden geconfronteerd met uitzonderlijke gebeurtenissen moeten ze snel schakelen om tools, systemen, processen en strategie bij te sturen waar nodig. Alle grote crises veranderen dingen op korte en vervolgens op lange termijn. Bedrijfsmanagement in onzekere tijden is een kunst. Houd de controle over contant geld en de financiële status van je bedrijf.  Luister naar medewerkers, klanten, aandeelhouders en andere belanghebbenden. Communiceren is de sleutel tot succes. Wees eerlijk en transparant voor zover mogelijk. Denk anders, zodat uw bedrijf klaar is voor succes wanneer de crisis voorbij is.

B2B Digital

Products-as-a-Service als accelerator voor de circulaire economie

Geen betere tijd dan nu voor producenten om hun verdienmodel onder de loep te nemen. Tijdens deze crisis kunnen bedrijven […]

Strategy

Waarom je Facebook-advertenties niet werken (en hoe je ze wél winstgevend kunt maken)

Facebook staat bekend als het bedrijf dat wereldwijd de meeste data genereert. Deze data stellen ze ook voor andere bedrijven beschikbaar op hun advertentieplatform.

Online advertising

Omgaan met weerstand: wat te doen met mensen die geen zin hebben?

Experimenteren is ontzettend belangrijk. Toch is het begrijpelijk dat niet iedereen direct zo gemotiveerd is om wat nieuws te proberen.

Innovatie