Zo kies je in vijf strategische stappen de beste marketingtechnologie
Het kiezen van een nieuwe marketingtechnologie vraagt dan ook om een goed doordacht en uitgevoerd selectieproces. Waar begin je?
Het kiezen van een nieuwe marketingtechnologie vraagt dan ook om een goed doordacht en uitgevoerd selectieproces. Waar begin je?
De resultaten zijn bedroevend. Na honderd dagen bloggen en meer dan 100.000 woorden typen, een groei van 380 naar nog […]
De impact van het coronavirus op de wereldeconomie is aanzienlijk, maar we zullen deze moeilijke tijd doorkomen.
De explosie van consumentendata en marktinformatie maakt van marketing echt ‘a numbers game’.
De huidige crisis brengt ons namelijk een compleet andere dynamiek in consumentenbestedingen met zich mee.
Voor een succesvolle aanpak moet de klant, met kop en schouders, op de eerste plek staan. Ook wanneer je bezig bent met digitale transitie.
Voor de inzet van video lijkt het alsof ‘awareness’ en ‘conversie’ niet in één adem genoemd kunnen worden. Maar, waarom is dat eigenlijk en hoe kan het wel?
In tijden van crisis wordt iedereen in marketingland (en daarbuiten) aangemoedigd om stevig in de pen te kruipen.
Meer aandacht voor informatievoorziening en standaardisering maken de online advertising-markt nóg toegankelijker.
In tijden waarin we zijn aangewezen op digitale kanalen, is het zaak deze te optimaliseren en maximaal te benutten.
Conversie optimalisatie, CRO, Growth Hacking, data-gedreven werken, geef het een naam. Je hebt er vast en zeker eerder van gehoord
Verandering blijft en is een constante factor in het bedrijfsleven. Wanneer bedrijven worden geconfronteerd met uitzonderlijke gebeurtenissen moeten ze snel schakelen om tools, systemen, processen en strategie bij te sturen waar nodig. Alle grote crises veranderen dingen op korte en vervolgens op lange termijn. Bedrijfsmanagement in onzekere tijden is een kunst. Houd de controle over contant geld en de financiële status van je bedrijf. Luister naar medewerkers, klanten, aandeelhouders en andere belanghebbenden. Communiceren is de sleutel tot succes. Wees eerlijk en transparant voor zover mogelijk. Denk anders, zodat uw bedrijf klaar is voor succes wanneer de crisis voorbij is.
Geen betere tijd dan nu voor producenten om hun verdienmodel onder de loep te nemen. Tijdens deze crisis kunnen bedrijven […]
Facebook staat bekend als het bedrijf dat wereldwijd de meeste data genereert. Deze data stellen ze ook voor andere bedrijven beschikbaar op hun advertentieplatform.
Experimenteren is ontzettend belangrijk. Toch is het begrijpelijk dat niet iedereen direct zo gemotiveerd is om wat nieuws te proberen.