More stories

Gebruik en toepassing van data heel vanzelfsprekend voor Praxis en Kamera Express

Wie zijn onze klanten, wie van hen is nieuw en welke dreigen weg te lopen? Wie moet ik daarover informeren en hoe vaak? Het zijn nog steeds alledaagse vragen van een marketeer.

Data

Maxim Romain (Dott): ‘Nederland heeft regels die geen enkel ander land heeft wat betreft e-steps’

De meeste grote steden in de wereld worstelen met mobiliteit.

Strategy

Hoe digitale designbureaus een steentje bijdragen tijdens de coronacrisis

Overal om ons heen zien we mooie, indrukwekkende en spontane initiatieven om de coronacrisis te bestrijden.

Digital Design

New Kids on the Blog – deel 1: Reddit

De ontwikkelingen in ons huidige dynamische social media landschap vliegen ons om de oren en zo ook de komst en mogelijkheden van (nieuwe) kanalen.

Social

Waarom zoveel CRM, marketing automation en Big data projecten mislukken

Volgens een artikel van Edinger in de Harvard Business Review, mislukt een derde van alle CRM-projecten. Hij beweert zelfs 90% als je kijkt naar de waarde voor de business.

Data

Bottom-up innovatie starten: hiermee lukt het wél

Veel organisaties zitten vast in oude patronen. Een gemiste kans, want waar energie zit om te veranderen, moet die omarmd worden in plaats van in de kiem gesmoord. 

Innovatie

COVID-19 crisis: sentiment rondom vliegmaatschappijen op social media 

Het COVID-19-virus heeft verschillende industrieën platgelegd. Vooral de luchtvaartindustrie is in de afgelopen maanden hard geraakt.

Coronacrisis

Verhoog de zichtbaarheid van je bedrijf met de nieuwe ‘Google Mijn Bedrijf’ Covid-19 functies

Voor bedrijven heerst er momenteel een hoop verwarring. Toch kun je hier iets aan doen, bijvoorbeeld met Google Mijn Bedrijf (GMB).

Coronacrisis

The Joy of Missing Out

We doen steeds langer met onze mobiele apparaten. The Fear of Missing Out (FOMO) is vervangen door haar emotionele tegenhanger: the Joy of Missing Out (JOMO).

Mobile

De onmisbare waarde van Integrated Testing

Voor marketeers zijn client-side A/B testing tools als Optimizely, Google Optimize, VWO, etc. belangrijke middelen om een website data-driven te optimaliseren.

Online marketing

Crisis website statistieken: wat zeggen de cijfers?

Het online gedrag en de gewoonten van internetgebruikers is flink anders tijdens de coronacrisis. Wie zijn de winnaars en de verliezers?

Online marketing
Premium

Conversational copywriting: wat maakt een chatbot menselijk?

De tijd dat alleen technische mensen bots kunnen bouwen, ligt achter ons. Iedereen kan nu een conversational bot maken, óók als je geen programmeerkennis hebt.

Artificial Intelligence

Hoe Pinterest kan bijdragen aan je marketingstrategie

Wanneer we op zoek zijn naar inspiratie voor bijvoorbeeld ons interieur, vakantie of kookkunsten dan laten we vaak Google het zoekwerk doen. Maar een platform dat aan populariteit groeit op dit gebied is Pinterest.

Marketing

Vind de juiste balans voor personalisatie – zodat je écht voldoet aan de verwachting van je klant

Personalisatie is dé need-to-have van 2020. Maar hoe doe je dat op zo’n manier dat je klant er ook echt blij van wordt?

Customer Engagement

Laat cybersecurity de mogelijkheden van 5G niet verstoren

Nu steeds meer ‘dingen’ worden gedigitaliseerd, moeten we steeds grotere hoeveelheden gegevens kunnen uitwisselen. 5G geeft hier de gelegenheid toe. 5G is meer dan alleen een beter telefoonsignaal – het is een technologische verandering vergelijkbaar met de komst van vliegtuigreizen, die voor geweldige nieuwe inkomstenmogelijkheden voor bedrijven zorgt. Tegelijkertijd geeft 5G de mogelijkheid verbindingen te voorzien van vrijwel geen vertraging op de lijn. Maar waarom is dat relevant voor cybersecurity?

Security