Data driven marketing in online internationale B2B
Deze whitepaper legt uit hoe internationale marketing managers de regie kunnen terugnemen over het klantcontact in de totale buyer journey.
Deze whitepaper legt uit hoe internationale marketing managers de regie kunnen terugnemen over het klantcontact in de totale buyer journey.
Hoewel ongeveer de helft van de Nederlandse B2B-marketeers aangeeft dat hun budgetten op de een of andere manier zijn beïnvloed door de huidige economische omstandigheden, blijft de meerderheid optimistisch over hun marketingstrategie voor de komende zes maanden. Dit blijkt uit een nieuwe studie van LinkedIn.
Cyberaanvallen: erken het gevaar en bereid je voor. Steeds meer partijnen eisen dat je je zaken op orde hebt. Met deze simpele stappen is al veel te winnen.
Met een digitale tweeling – van een apparaat, een toevoerketen, of zelfs een mens – kunnen bedrijven veilig testen, aanpassen en processen optimaliseren.
Hoe beheer je als groothandel wereldwijd je B2B- en B2C-kanalen effectief en succesvol naast elkaar, in meer dan 30 landen?
Ook in B2B brokkelt het vertrouwen af: te veel ‘lead nurturing’, reclame en ‘greenwashing’. Herstel begint bij goede content vrij ter beschikking stellen.
Hoe transformeer je van een traditioneel bedrijf naar een vooroplopend, innovatief bedrijf dat datagedreven werkt en gebruik maakt van robotica, sensoring en VR?
Hoe optimaliseer je je conversies en manage je je productinformatie als je als e-commerce-bedrijf actief bent in verschillende landen?
Het verspreiden van een goede whitepaper is een sterk onderdeel van de marketingstrategie. Het levert naamsbekendheid, autoriteit en leads op.
In B2C zijn marketplaces al normaal. Door ze ook in B2B in te zetten optimaliseren aanbieders hun verkoopprocessen. Is dit toekomst van ‘procurement’?
Wil je als B2B-bedrijf succesvol zijn en blijven dan is een e-commerceplatform zonder handmatig werk, nauwkeurige data en geautomatiseerde processen, via elk kanaal, een must.
Wat zijn de valkuilen en mogelijkheden bij het gebruik van een marktplaats in het B2B-segment? En hoe faciliteert dit je groei?
Hoe twee twintigers achter Kozijnshop.nl met innovatie en digitalisering in enkele jaren tijd een omzet van 5 miljoen realiseerden.
B2B kan binnenkort niet meer zonder een modern e-commerceplatform om het snel groeiende aantal online bestellingen goed af te handelen en een optimale customer experience te kunnen bieden.
Bij het personaliseren van je B2B-site moet software schaalbaar, modulair, flexibel en stabiel zijn, terwijl maatwerk tot een minimum wordt beperkt.