More stories

Data driven marketing in online internationale B2B

Deze whitepaper legt uit hoe internationale marketing managers de regie kunnen terugnemen over het klantcontact in de totale buyer journey.

B2B Digital

‘Meerderheid B2B-marketeers blijft optimistisch over marketingstrategie’

Hoewel ongeveer de helft van de Nederlandse B2B-marketeers aangeeft dat hun budgetten op de een of andere manier zijn beïnvloed door de huidige economische omstandigheden, blijft de meerderheid optimistisch over hun marketingstrategie voor de komende zes maanden. Dit blijkt uit een nieuwe studie van LinkedIn.

B2B Digital

Hacks kunnen elk bedrijf raken: omarm het gevaar en zorg dat je een plan hebt

Cyberaanvallen: erken het gevaar en bereid je voor. Steeds meer partijnen eisen dat je je zaken op orde hebt. Met deze simpele stappen is al veel te winnen.

Security

Digitale tweelingen: testen en optimaliseren zonder verstoring in de echte wereld

Met een digitale tweeling – van een apparaat, een toevoerketen, of zelfs een mens – kunnen bedrijven veilig testen, aanpassen en processen optimaliseren.

Digital Transformation

Zo beheer je wereldwijd je B2B- en B2C-kanalen effectief en succesvol naast elkaar

Hoe beheer je als groothandel wereldwijd je B2B- en B2C-kanalen effectief en succesvol naast elkaar, in meer dan 30 landen?

Cross Border

De grote vertrouwenscrisis: zo herstel je de relatie met B2B-klanten

Ook in B2B brokkelt het vertrouwen af: te veel ‘lead nurturing’, reclame en ‘greenwashing’. Herstel begint bij goede content vrij ter beschikking stellen.

Contentmarketing

Wat als je B2B-klant niet om innovatie vraagt?

Hoe transformeer je van een traditioneel bedrijf naar een vooroplopend, innovatief bedrijf dat datagedreven werkt en gebruik maakt van robotica, sensoring en VR?

Digital Transformation

Experimenteren met conversie-optimalisatie en PIM in een internationale B2B-omgeving

Hoe optimaliseer je je conversies en manage je je productinformatie als je als e-commerce-bedrijf actief bent in verschillende landen? 

PIM

Zo maak je een whitepaper die je prospects willen downloaden

Het verspreiden van een goede whitepaper is een sterk onderdeel van de marketingstrategie. Het levert naamsbekendheid, autoriteit en leads op.

Contentmarketing

Marketplaces ook steeds belangrijker voor de B2B-wereld

In B2C zijn marketplaces al normaal. Door ze ook in B2B in te zetten optimaliseren aanbieders hun verkoopprocessen. Is dit toekomst van ‘procurement’?

Marketplaces

In 5 stappen een betere klantervaring binnen B2B

Wil je als B2B-bedrijf succesvol zijn en blijven dan is een e-commerceplatform zonder handmatig werk, nauwkeurige data en geautomatiseerde processen, via elk kanaal, een must.

Customer Experience

Een marketplace met groei in gedachten

Wat zijn de valkuilen en mogelijkheden bij het gebruik van een marktplaats in het B2B-segment? En hoe faciliteert dit je groei?

B2B Digital

Hoe innoveer en digitaliseer je in een traditionele markt?

Hoe twee twintigers achter Kozijnshop.nl met innovatie en digitalisering in enkele jaren tijd een omzet van 5 miljoen realiseerden.

B2B Digital

Flexibel schalen binnen B2B met Composable Commerce

B2B kan binnenkort niet meer zonder een modern e-commerceplatform om het snel groeiende aantal online bestellingen goed af te handelen en een optimale customer experience te kunnen bieden. 

Customer Experience

Hoe personaliseer je effectief bij groothandels en fabrikanten?

Bij het personaliseren van je B2B-site moet software schaalbaar, modulair, flexibel en stabiel zijn, terwijl maatwerk tot een minimum wordt beperkt.

Customer Experience