More stories

Zo beheer je wereldwijd je B2B- en B2C-kanalen effectief en succesvol naast elkaar

Hoe beheer je als groothandel wereldwijd je B2B- en B2C-kanalen effectief en succesvol naast elkaar, in meer dan 30 landen?

Cross Border

De grote vertrouwenscrisis: zo herstel je de relatie met B2B-klanten

Ook in B2B brokkelt het vertrouwen af: te veel ‘lead nurturing’, reclame en ‘greenwashing’. Herstel begint bij goede content vrij ter beschikking stellen.

Contentmarketing

Wat als je B2B-klant niet om innovatie vraagt?

Hoe transformeer je van een traditioneel bedrijf naar een vooroplopend, innovatief bedrijf dat datagedreven werkt en gebruik maakt van robotica, sensoring en VR?

Digital Transformation

Experimenteren met conversie-optimalisatie en PIM in een internationale B2B-omgeving

Hoe optimaliseer je je conversies en manage je je productinformatie als je als e-commerce-bedrijf actief bent in verschillende landen? 

PIM

Zo maak je een whitepaper die je prospects willen downloaden

Het verspreiden van een goede whitepaper is een sterk onderdeel van de marketingstrategie. Het levert naamsbekendheid, autoriteit en leads op.

Contentmarketing

Marketplaces ook steeds belangrijker voor de B2B-wereld

In B2C zijn marketplaces al normaal. Door ze ook in B2B in te zetten optimaliseren aanbieders hun verkoopprocessen. Is dit toekomst van ‘procurement’?

Marketplaces

In 5 stappen een betere klantervaring binnen B2B

Wil je als B2B-bedrijf succesvol zijn en blijven dan is een e-commerceplatform zonder handmatig werk, nauwkeurige data en geautomatiseerde processen, via elk kanaal, een must.

Customer Experience

Een marketplace met groei in gedachten

Wat zijn de valkuilen en mogelijkheden bij het gebruik van een marktplaats in het B2B-segment? En hoe faciliteert dit je groei?

B2B Digital

Hoe innoveer en digitaliseer je in een traditionele markt?

Hoe twee twintigers achter Kozijnshop.nl met innovatie en digitalisering in enkele jaren tijd een omzet van 5 miljoen realiseerden.

B2B Digital

Flexibel schalen binnen B2B met Composable Commerce

B2B kan binnenkort niet meer zonder een modern e-commerceplatform om het snel groeiende aantal online bestellingen goed af te handelen en een optimale customer experience te kunnen bieden. 

Customer Experience

Hoe personaliseer je effectief bij groothandels en fabrikanten?

Bij het personaliseren van je B2B-site moet software schaalbaar, modulair, flexibel en stabiel zijn, terwijl maatwerk tot een minimum wordt beperkt.

Customer Experience

Met gewoon ‘goede’ marketingcampagnes maak je niet meer het verschil

Marketingcampagnes worden steeds meer dertien in een dozijn door automatisering. Onderscheiden moet daarom op het strategisch en creatieve vlak gebeuren.

Digital Transformation

Onmisbaar in het datatijdperk: de toegevoegde waarde van call-tracking

Wat zijn de do’s en dont’s, de uitdagingen, de resultaten en de laatste trends op het gebied van call tracking? En waarom is dit zo urgent voor B2B?

Analytics

Dit zijn de grootste online uitdagingen van B2B-bedrijven

Veel B2B-partijen worstelen met het opbouwen van een goede band met hun klanten in het online kanaal. Vaak weten ze niet precies hoe de customer journey eruit ziet en waar de klant zich beweegt. 

PIM

Van ordercreatie naar ordermanagement: een essentiële volgende B2B-stap

B2B-bedrijven moeten ordermanagement de aandacht geven die het verdient, in plaats van te zien als ‘iets dat gebeurt in het ERP’. Maar hoe doe je dit?

Strategy