Personaliseren in B2B: okay, maar hoe dan? Vier concrete adviezen
Ook in B2B wordt personalisatie steeds belangrijker, zo is wel vaker te horen. Maar wat zijn concreet de invalshoeken waar je het best mee kunt beginnen?
Ook in B2B wordt personalisatie steeds belangrijker, zo is wel vaker te horen. Maar wat zijn concreet de invalshoeken waar je het best mee kunt beginnen?
Hoe wordt AI precies toegepast in de praktijk? Oddity.ai ondersteunt onder andere de politie door geweld in real-time te herkennen op camerabeelden.
‘Machine learning’ gaat een belangrijke rol spelen in cybersecurity, maar zulke systemen staan juist bij seucritytoepassingen voor nogal wat uitdagingen.
Groothandel Brand Masters deed zaken op de vertrouwde manier, met een buitendienst die bij de klant aan tafel schoof en orders uitschreef. Inmiddels is er een bestelplatform waarmee het bedrijf ook de internationale markt op wil gaan. Stefan Buitenhuis en Sander van Steenpaal van De Nieuwe Zaak en Brand Masters vertellen er meer over in de videocollectie Emerce Platforms.
Voor Secrid, de bekende ontwerper van pasjeshouders, werd corona het omslagpunt. “We raakten ineens vijftig procent van onze klanten kwijt. Het was onvermijdelijk dat we een webwinkel zouden beginnen voor consumenten,” vertelt e-commerce specialist Nick Vermeulen in de videocollectie E-Commerce Platforms, die vandaag live wordt gezet.
De digitale transformatie vraagt veel van de Chief Information Officer. Iedereen wil een ‘digital-first’-bedrijfscultuur. Dat blijft lastig in de praktijk.
Groothandels in Nederland moeten nadenken over hoe ze hun volgende digitale transformatie willen doorlopen. Dit soort diepte-investeringen vindt elke 5 à 10 jaar plaats, wat rond deze periode is.
Deze whitepaper legt uit hoe internationale marketing managers de regie kunnen terugnemen over het klantcontact in de totale buyer journey.
Hoewel ongeveer de helft van de Nederlandse B2B-marketeers aangeeft dat hun budgetten op de een of andere manier zijn beïnvloed door de huidige economische omstandigheden, blijft de meerderheid optimistisch over hun marketingstrategie voor de komende zes maanden. Dit blijkt uit een nieuwe studie van LinkedIn.
Cyberaanvallen: erken het gevaar en bereid je voor. Steeds meer partijnen eisen dat je je zaken op orde hebt. Met deze simpele stappen is al veel te winnen.
Met een digitale tweeling – van een apparaat, een toevoerketen, of zelfs een mens – kunnen bedrijven veilig testen, aanpassen en processen optimaliseren.
Hoe beheer je als groothandel wereldwijd je B2B- en B2C-kanalen effectief en succesvol naast elkaar, in meer dan 30 landen?
Ook in B2B brokkelt het vertrouwen af: te veel ‘lead nurturing’, reclame en ‘greenwashing’. Herstel begint bij goede content vrij ter beschikking stellen.
Hoe transformeer je van een traditioneel bedrijf naar een vooroplopend, innovatief bedrijf dat datagedreven werkt en gebruik maakt van robotica, sensoring en VR?
Hoe optimaliseer je je conversies en manage je je productinformatie als je als e-commerce-bedrijf actief bent in verschillende landen?