Zo beheer je wereldwijd je B2B- en B2C-kanalen effectief en succesvol naast elkaar
Hoe beheer je als groothandel wereldwijd je B2B- en B2C-kanalen effectief en succesvol naast elkaar, in meer dan 30 landen?
Hoe beheer je als groothandel wereldwijd je B2B- en B2C-kanalen effectief en succesvol naast elkaar, in meer dan 30 landen?
Ook in B2B brokkelt het vertrouwen af: te veel ‘lead nurturing’, reclame en ‘greenwashing’. Herstel begint bij goede content vrij ter beschikking stellen.
Hoe transformeer je van een traditioneel bedrijf naar een vooroplopend, innovatief bedrijf dat datagedreven werkt en gebruik maakt van robotica, sensoring en VR?
Hoe optimaliseer je je conversies en manage je je productinformatie als je als e-commerce-bedrijf actief bent in verschillende landen?
Het verspreiden van een goede whitepaper is een sterk onderdeel van de marketingstrategie. Het levert naamsbekendheid, autoriteit en leads op.
In B2C zijn marketplaces al normaal. Door ze ook in B2B in te zetten optimaliseren aanbieders hun verkoopprocessen. Is dit toekomst van ‘procurement’?
Wil je als B2B-bedrijf succesvol zijn en blijven dan is een e-commerceplatform zonder handmatig werk, nauwkeurige data en geautomatiseerde processen, via elk kanaal, een must.
Wat zijn de valkuilen en mogelijkheden bij het gebruik van een marktplaats in het B2B-segment? En hoe faciliteert dit je groei?
Hoe twee twintigers achter Kozijnshop.nl met innovatie en digitalisering in enkele jaren tijd een omzet van 5 miljoen realiseerden.
B2B kan binnenkort niet meer zonder een modern e-commerceplatform om het snel groeiende aantal online bestellingen goed af te handelen en een optimale customer experience te kunnen bieden.
Bij het personaliseren van je B2B-site moet software schaalbaar, modulair, flexibel en stabiel zijn, terwijl maatwerk tot een minimum wordt beperkt.
Marketingcampagnes worden steeds meer dertien in een dozijn door automatisering. Onderscheiden moet daarom op het strategisch en creatieve vlak gebeuren.
Wat zijn de do’s en dont’s, de uitdagingen, de resultaten en de laatste trends op het gebied van call tracking? En waarom is dit zo urgent voor B2B?
Veel B2B-partijen worstelen met het opbouwen van een goede band met hun klanten in het online kanaal. Vaak weten ze niet precies hoe de customer journey eruit ziet en waar de klant zich beweegt.
B2B-bedrijven moeten ordermanagement de aandacht geven die het verdient, in plaats van te zien als ‘iets dat gebeurt in het ERP’. Maar hoe doe je dit?