Emté test persoonlijke aanbiedingen in winkel
Sligro Group biedt voortaan maatwerk in zijn supermarkt Emté. In zijn winkel in Berlicum staat een zuil voor persoonlijke aanbiedingen.
Sligro Group biedt voortaan maatwerk in zijn supermarkt Emté. In zijn winkel in Berlicum staat een zuil voor persoonlijke aanbiedingen.
Expedia.nl biedt zijn Expedia+ leden voortaan de mogelijkheid om punten in te wisselen voor het boeken van hotelovernachtingen. Expedia+ is het loyaliteitsprogramma van Expedia.
Afgelopen januari ging de Media Markt Club met 60 duizend leden officieel live. Het loyaliteitsprogramma van de retailer blijkt succesvol. Deze week registreert zich clublid nummer 500 duizend. Dat vertelt Dennis Hooijmans – COO van Media Markt.
De omnichannelformule van Albert Heijn lijkt aan te slaan. Dat vertelde Selma Postma, manager van de onlineactiviteiten van AH, op de vorige week gehouden vastgoedbeurs Provada in Amsterdam.
Duizend zegeltjes moeten uitknippen voor drie gratis theelepels werkt niet meer. De loyaliteitsprogramma’s die het verschijnsel ooit groot hebben gemaakt zijn aan flinke slijtage onderhevig. Hoe worden deze spaarsystemen toekomstproof? Vijf valkuilen en de oplossing hiervoor.
Retailers maken steeds vaker gebruik van de veelzijdige mobiele mogelijkheden om hun loyaltyprogramma aantrekkelijker te maken. Naast de mobiele telefoon schakelen slimme voorlopers nu ook wearables in. Hierbij worden de wensen en behoeftes van de klant altijd centraal gesteld.
Niet een zo groot mogelijk aantal downloads, maar het vinden en targeten van waardevolle gebruikers moet centraal staan bij uitgevers van […]
Steeds meer retailers introduceren een eigen app. Door hierin ook het loyaltyprogramma te integreren kan deze app zich ontwikkelen tot een zeer krachtig kanaal voor een-op-een communicatie met vaste klanten. In deze tweede van vier blogs over mobiele loyaltyprogramma’s gaan we dieper in op de mobiele mogelijkheden om de engagement van de gebruiker te verhogen, bijvoorbeeld het aanbieden van exclusieve content.
Hoe zorg je ervoor dat mensen op de linkjes in je e-mail klikken? Kort antwoord is: maak klanten verknocht aan je dienst. Klinkt simpel genoeg; maar is het niet. Ik heb 7 inzichten voor je verzameld….
Partnerships met social media platforms zijn gewild. Meer dan de helft van alle Amerikaanse retailers (58 procent) doet het met bijvoorbeeld Facebook, Twitter of Instagram. Ook digital wallets (46 procent) zijn daarnaast populair. Maar sites voor promotiecodes eindigen daar nog net iets voor, op de tweede plaats (48 procent).
Sanoma Media breidt haar bestaande belang in Scoupy uit en neemt ook cashbackplatform Kortingisleuk.nl over.
De consument is veeleisener geworden. Een slechte ervaring en de klant keert nooit meer terug. Veel klanten vinden dat ze niet serieus genoeg worden genomen of het personeel niet vriendelijk genoeg. Maar acht procent vindt dat bedrijven aan de hoge eisen voldoen. In 2020 zal klantervaring belangrijker worden dan prijs en product, zegt JitBit in deze infographic.
MyOrder ontwikkelt een loyaliteitsprogramma voor het winkelcentrum van Hengelo. De stad probeert winkelend publiek dat vaak naar Enschede uitwijkt weer terug te krijgen. Een app moet daarbij helpen.
In welke mate zijn app-gebruikers loyaal? En wat leveren zulke waardevolle gebruikers het bedrijf achter de app op? Het vinden van de antwoorden op die vragen is bijzonder belangrijk, zo blijkt uit nieuw onderzoek. De betrekkelijk kleine groep van waardevolle gebruikers is namelijk goed voor 85 procent van de in-app omzet.
Een groot verschil tussen een B2C en B2B-bedrijf is de hoeveelheid middelen die er zijn om loyaliteitsmarketing te bedrijven. De B2B-marketeer wil wederverkopers leren kennen en meer sturing geven aan de producten die zij verkopen. Maar over een loyaliteitskaart of app beschikt hij niet. Heeft een loyaliteitsprogramma dan wel een functie voor een B2B-bedrijf?