Blended services zijn de toekomst van digitale dienstverlening
We brengen meer tijd achter schermen door dan ooit tevoren, vooral in een wereld waarin sociale afstand een prioriteit is en diensten digitaal worden.
We brengen meer tijd achter schermen door dan ooit tevoren, vooral in een wereld waarin sociale afstand een prioriteit is en diensten digitaal worden.
Online aanwezigheid is belangrijk, maar echter geen garantie voor succes en de verschillen tussen merken zijn dan ook duidelijk zichtbaar.
Een goed presterend online servicekanaal is ‘the last mile’. Alles draait daarbij om het op de juiste manier ontsluiten en aanbieden van echte oplossingen
Misschien ben jij of is je team de uitzondering. Maar het verloopt nog steeds moeizaam als we een team van brand, digitale en CRM marketeers willen laten samenwerken.
Neem het maar aan van iemand die het geluk had het grootste deel van haar carrière in de hotelsector door te brengen: de sector is veerkrachtig.
Consumenten die interesse hebben in je product of dienst, willen via hun favoriete communicatiekanaal real time contact en direct de interactie aan kunnen gaan.
Facebook Messenger wordt verrijkt met een zakelijke postbus in de Android en iOS app. Daarmee wordt een belangrijk bezwaar van […]
n het vijfde deel van deze artikelenserie van de DDMA Commissie Data, Decisioning en Engagement gaan we in op personalisatie.
De manier waarop een organisatie is ingericht, is onmisbaar om echt succesvol te zijn met een centraal klantbeeld.
Technologische oplossingsrichtingen dagen bij aan het inrichten van een centraal klantbeeld.
De tijden van gedachteloos de backlog van de HiPPO wegwerken zijn voorbij. Alles draait om meetbaarheid en data verzamelen.
Het doel van het hebben van een centraal klantbeeld is dat je de klant op het juiste moment zo goed mogelijk wil bedienen met relevante producten of diensten voor sales of service.
Voor een klantgerichte datagedreven dienstverlening is het essentieel om de klant zo goed mogelijk te kennen en te begrijpen. Veel organisaties hebben hier moeite mee.
Netbeheerder Liander maakt sinds kort gebruik van videobellen om klanten met technische vragen of storingen te helpen. Het beeldcontact zorgt ervoor dat zowel klanten als medewerkers van Liander beter weten wat er aan de hand is.
Grote consumentgerichte bedrijven zetten momenteel alle zeilen bij om de online selfservice te verbeteren. Een deel geeft hier voorrang aan boven hun verkoopactiviteiten.