More stories

Blended services zijn de toekomst van digitale dienstverlening

We brengen meer tijd achter schermen door dan ooit tevoren, vooral in een wereld waarin sociale afstand een prioriteit is en diensten digitaal worden.

Customer Service

Zo ben je vanaf moment één van waarde voor nieuwe klanten in je webshop

Online aanwezigheid is belangrijk, maar echter geen garantie voor succes en de verschillen tussen merken zijn dan ook duidelijk zichtbaar.

Customer Service

Hoe verbeter je je online servicepagina met 50%? ABN AMRO weet het en deed het

Een goed presterend online servicekanaal is ‘the last mile’. Alles draait daarbij om het op de juiste manier ontsluiten en aanbieden van echte oplossingen

Customer Service

Hoe sterk is de samenwerking tussen je digitale, brand en CRM marketeers?

Misschien ben jij of is je team de uitzondering. Maar het verloopt nog steeds moeizaam als we een team van brand, digitale en CRM marketeers willen laten samenwerken.

Marketing

Technologie omarmen: hoe de hotelsector in staat is te veranderen

Neem het maar aan van iemand die het geluk had het grootste deel van haar carrière in de hotelsector door te brengen: de sector is veerkrachtig.

Customer Service

Hoe conversational commerce je volledige mobile customer journey optimaliseert

Consumenten die interesse hebben in je product of dienst, willen via hun favoriete communicatiekanaal real time contact en direct de interactie aan kunnen gaan.

Customer Service

Facebook Messenger krijgt zakelijke inbox

Facebook Messenger wordt verrijkt met een zakelijke postbus in de Android en iOS app. Daarmee wordt een belangrijk bezwaar van […]

Customer Service

Zo realiseer je business impact vanuit een centraal klantbeeld 

n het vijfde deel van deze artikelenserie van de DDMA Commissie Data, Decisioning en Engagement gaan we in op personalisatie.

Customer Service

Zo richt je je organisatie in voor het succesvol personaliseren via een centraal klantbeeld

De manier waarop een organisatie is ingericht, is onmisbaar om echt succesvol te zijn met een centraal klantbeeld.

Customer Service

De ideale technologie-architectuur voor een centraal klantbeeld

Technologische oplossingsrichtingen dagen bij aan het inrichten van een centraal klantbeeld.

Customer Service

Focus op een effectief KPI-framework, waarbij de klant centraal staat

De tijden van gedachteloos de backlog van de HiPPO wegwerken zijn voorbij. Alles draait om meetbaarheid en data verzamelen.

Customer Experience

De optimale inrichting van data voor een centraal klantbeeld

Het doel van het hebben van een centraal klantbeeld is dat je de klant op het juiste moment zo goed mogelijk wil bedienen met relevante producten of diensten voor sales of service.

Customer Service

Zo realiseer je een centraal klantbeeld als fundament voor klantgericht communiceren

Voor een klantgerichte datagedreven dienstverlening is het essentieel om de klant zo goed mogelijk te kennen en te begrijpen. Veel organisaties hebben hier moeite mee.

Customer Service

Liander zet videobellen in voor klantvragen

Netbeheerder Liander maakt sinds kort gebruik van videobellen om klanten met technische vragen of storingen te helpen. Het beeldcontact zorgt ervoor dat zowel klanten als medewerkers van Liander beter weten wat er aan de hand is.

Marketing
Premium

‘Alle zeilen bij voor betere selfservice’

Grote consumentgerichte bedrijven zetten momenteel alle zeilen bij om de online selfservice te verbeteren. Een deel geeft hier voorrang aan boven hun verkoopactiviteiten.

Customer Service