More stories

Juist B2B-bedrijven kunnen vooroplopen met een persoonlijk selfservice-platform

Het beeld dat B2B-bedrijven digitaal wat achterlopen mag dan soms kloppen, op zeker één punt zijn ze in staat anderen het voorbeeld te geven.

Customer Service

Klantenservice structureel vanuit huis, met thuiswerkvergoeding

De Klantenservice Federatie (KSF) denkt dat ook na corona meer dan 50 procent van het contact met klanten vanuit huis wordt afgehandeld.

Customer Service

Hoe de juiste balans tussen technologie en mens de klantervaring verbetert

De juiste combinatie van mens en technologie kan leiden tot waardevolle efficiëntieslagen en een betere klantervaring.

Customer Experience

Blended services zijn de toekomst van digitale dienstverlening

We brengen meer tijd achter schermen door dan ooit tevoren, vooral in een wereld waarin sociale afstand een prioriteit is en diensten digitaal worden.

Customer Service

Zo ben je vanaf moment één van waarde voor nieuwe klanten in je webshop

Online aanwezigheid is belangrijk, maar echter geen garantie voor succes en de verschillen tussen merken zijn dan ook duidelijk zichtbaar.

Customer Service

Hoe verbeter je je online servicepagina met 50%? ABN AMRO weet het en deed het

Een goed presterend online servicekanaal is ‘the last mile’. Alles draait daarbij om het op de juiste manier ontsluiten en aanbieden van echte oplossingen

Customer Service

Hoe sterk is de samenwerking tussen je digitale, brand en CRM marketeers?

Misschien ben jij of is je team de uitzondering. Maar het verloopt nog steeds moeizaam als we een team van brand, digitale en CRM marketeers willen laten samenwerken.

Marketing

Technologie omarmen: hoe de hotelsector in staat is te veranderen

Neem het maar aan van iemand die het geluk had het grootste deel van haar carrière in de hotelsector door te brengen: de sector is veerkrachtig.

Customer Service

Hoe conversational commerce je volledige mobile customer journey optimaliseert

Consumenten die interesse hebben in je product of dienst, willen via hun favoriete communicatiekanaal real time contact en direct de interactie aan kunnen gaan.

Customer Service

Facebook Messenger krijgt zakelijke inbox

Facebook Messenger wordt verrijkt met een zakelijke postbus in de Android en iOS app. Daarmee wordt een belangrijk bezwaar van […]

Customer Service

Zo realiseer je business impact vanuit een centraal klantbeeld 

n het vijfde deel van deze artikelenserie van de DDMA Commissie Data, Decisioning en Engagement gaan we in op personalisatie.

Customer Service

Zo richt je je organisatie in voor het succesvol personaliseren via een centraal klantbeeld

De manier waarop een organisatie is ingericht, is onmisbaar om echt succesvol te zijn met een centraal klantbeeld.

Customer Service

De ideale technologie-architectuur voor een centraal klantbeeld

Technologische oplossingsrichtingen dagen bij aan het inrichten van een centraal klantbeeld.

Customer Service

Focus op een effectief KPI-framework, waarbij de klant centraal staat

De tijden van gedachteloos de backlog van de HiPPO wegwerken zijn voorbij. Alles draait om meetbaarheid en data verzamelen.

Customer Experience

De optimale inrichting van data voor een centraal klantbeeld

Het doel van het hebben van een centraal klantbeeld is dat je de klant op het juiste moment zo goed mogelijk wil bedienen met relevante producten of diensten voor sales of service.

Customer Service