More stories

Onderzoek: slechts 26% bedrijven haalt vijftien minuten servicelevel Facebook

Hoe reageren bedrijven uit toerisme, leisure en hospitality als je een concrete vraag stelt op Facebook? Of een comment zet bij een post van het bedrijf?

Customer Service

ACM trekt telefoonnummers van nephelpdesks in

De Autoriteit Consument & Markt (ACM) heeft samen met een aantal telecomaanbieders honderd telefoonnummers ingetrokken die werden gebruikt voor nephelpdesks.

Customer Service

Wat livestream shoppen kan doen voor je business

Een product verkoopt beter als het wordt aangeprezen in een livestream. Maar, hoe doe je dat dan?

Customer Service

Job Mantz (Kendu): ‘Wij maken vermogensbeheer toegankelijk voor iedereen’

Job Mantz van Kendu gaat in gesprek met Hans Voorn in op hoe de mobiele app Kendu (ABN AMRO) vermogensbeheer bereikbaar maakt voor het brede publiek.

Financials

Dit zijn de drie belangrijkste ontwikkelingen voor frontoffice-transformatie

Voor het aangaan van duurzame en relevante klantrelaties is een goede frontoffice essentieel. Drie belangrijke ontwikkelingen die de komende jaren een bepalende rol gaan spelen bij frontoffice-transformaties. 

Customer Service

Van slimme displays tot zelfrijdende auto’s: hoe innoveer je om de consument van morgen te bedienen? 

Technologische ontwikkelingen leiden tot veranderend consumentengedrag. De verwachtingen worden bijgesteld, omdat technologieën meer mogelijk maken.

Customer Experience

Alle Unicorns verzamelen! Een impressie van de CES in Las Vegas

CES is de grootste conference en techbeurs ter wereld, met zo’n 175.000 bezoekers, 4500 standhouders en meer dan duizend sprekers. Een terugblik.

Innovatie

PGGM: ‘Wij willen de Bol.com van de pensioensector zijn’

Het pensioenstelsel is aan verandering toe en de trend naar individualisering zet door. De consument verwacht steeds vaker excellente klantbediening.

Customer Experience

‘Online opzeggen vaak moeilijk gemaakt’

Bedrijven maken het vaak te moeilijk om online accounts of abonnementen op te zeggen. Dat stelt de Consumentenbond, die het opzeggemak van 125 populaire diensten onder de loep nam.

Customer Experience

Veranderingen in eIDAS (Electronic IDentification Authentication and trust Services)

De eIDAS geeft de wetgeving omtrent persoons identificatie en zet de standaard waar elektronische handtekeningen aan moeten voldoen.

Customer Service

Callcenter-as-a-service biedt kansen voor klantenservice in 2020

Wat zijn deze ‘innovatieve oplossingen’ waar je als Nederlands bedrijf snel grote stappen mee kan maken?

Customer Service

Waarom je het niet redt met alleen e-commerce

Vergeet e-commerce en omarm unified commerce. Dit is de enige manier om je klant dat te bieden wat nodig is: een customer centric experience.

Customer Service

LiveChat Service opent kantoor in New York

Het Nederlandse LiveChat Service gaat uitbreiden naar de Verenigde Staten met een nieuw kantoor in New York. Eerder waren er al kantoren in Groningen en Berlijn geopend.

Customer Service

Alexander Zwart (Rabobank): ‘Flink inzetten op de omnibank met onze app’

Alexander Zwart is als Tribe Lead Digital Platform werkzaam bij Rabobank en gaat in gesprek met Hans Voorn in op de nieuwste ontwikkelingen in zijn vakgebied

Financials

Royal FloraHolland zet WhatsApp in als servicekanaal

Bloemenveiling Royal FloraHolland zet WhatsApp in als volwaardig servicekanaal voor haar klanten. Kwekers en kopers kunnen het Contact Center van Royal Floraholland ‘appen’ waar en wanneer het hen uitkomt.

Customer Service