Eerste effecten AI worden duidelijk bij klantenservice
Een peiling door techbedrijf Watermelon laat zien dat 54 procent van de afdelingen Klantenservice AI-tools gebruiken in hun dagelijkse praktijk.
Een peiling door techbedrijf Watermelon laat zien dat 54 procent van de afdelingen Klantenservice AI-tools gebruiken in hun dagelijkse praktijk.
Dept agency voert de lijst aan als meest zichtbare Nederlands digital bureau, met Media.Monks en Emakina op de tweede en derde plaats. Dat is: bij de chatbots van de vier grootste LLM’s.
Talon, een expert op het gebied van Out of Home (OOH) adverteren, neemt Out of Home Master over, de grootste onafhankelijke OOH-specialist in Nederland.
Emerce Academy breidt haar aanbod uit met een nieuw format: kennissessies. Deze compacte online presentaties van maximaal 60 minuten bieden professionals praktische inzichten en zijn vanaf 2025 beschikbaar via dit platform.
Welke ontwikkelingen gaan ervoor zorgen dat je werk als marketingprofessional, jurist of dataspecialist in 2025 ingrijpend gaat veranderen?
Alle Shell-pompstations worden geraffineerde reclamezuilen, gedreven door inzichten en campagnetechnologie van RetailMedia.one.
De Kansspelautoriteit (Ksa) heeft zeven waarschuwingen uitgedeeld voor overtredingen van reclameregels. De aanpak van reclame gericht op jongvolwassenen heeft hoge prioriteit voor de toezichthouder, omdat deze doelgroep meer risico loopt op een kansspelverslaving.
Ogilvy kondigt vandaag nieuw leiderschap aan in Nederland. De huidige CEO, Jai Kotecha, is gepromoveerd naar een nieuwe leidinggevende rol binnen Ogilvy EMEA. Anneke Schogt is benoemd tot CEO van Ogilvy Nederland.
Om bedrijven te helpen met hun duurzaamheidsambities, hebben brancheverenigingen bvA en VIA samen met een groep koplopers de gids ‘Samenwerken voor duurzame impact’ en een bijbehorend stappenplan ontwikkeld. De gids beschrijft alle facetten van de samenwerking, van partnerselectie tot aan evaluatie.
Bureaugroep Handpicked neemt Tech to Market over, een specialist in interim marketing- en communicatiediensten. Naar verwachting voegt de groep dit jaar nog een à twee labels toe.
Michael Komasinski wordt op 15 februari de nieuwe algemeen directeur van reclamebedrijf Criteo. Komasinski stapt over van reclamegigant Dentsu.
Wildstone, eigenaar van buitenreclame-infrastructuur, kondigt de benoeming van Eric Kip aan als managing director Europa. Kip gaat de lokale infrastructuur uitbreiden.
Emerce gaat dit jaar een aantal nieuwe evenementen organiseren, terwijl andere van locatie veranderen.
Webwinkels kunnen bezoekers aan hun sites binnenkort met contextueel relevante reclames wijzen op andere interessante items in het assortiment.
Pinterest aast op het geld van de Nederlandse adverteerder. Om zijn reclame-activiteiten hier serieuzer aan te pakken stelt het hier zijn eerste directeur Verkoop aan.