More stories

Judith van der Rijt start influencer marketing bureau

Judith van der Rijt (Prime Video/Netflix) start een nieuw influencer marketing bureau: Kuzco. Het bureau wordt gelanceerd onder de vlag van social agency Monkeys & Bananas, dat onlangs nog een tweede kantoor opende in Amsterdam.

Influencer marketing
Premium

Havas stelt hoofd nieuw e-commercelabel aan

Havas in Nederland stelt Bart Zoetmulder aan als hoofd van de nieuwe tak, die zich richt op strategisch advies voor e-commerce en e-retail.

Marketing

Emerce EGUIDE 2024 | Gratis download

De EGUIDE 2024 is nu verkrijgbaar, een jaarboek van alle Nederlanders interactieve bureaus met aansprekende cases en bureau-informatie.

Marketing
Premium

RetailMedia.One publiceert tot nog toe onbekende inzichten

RetailMedia.One introduceert NORM, een onafhankelijk retailmedia intelligenceplatform dat consumentengedrag bij winkels en tankstations structureel vertaalt naar waardevolle inzichten.

Retailmedia

De kunst van slimme marketingbeslissingen als underdog

Tussen alle marketingopties kan het voelen alsof je door de bomen het bos niet meer ziet. Succes zit in de balans tussen snelheid en slimme keuzes.

Strategy

Findfactory stelt nieuwe partners aan

Marketingbureau Findfactory stelt twee partners aan met het oog op onafhankelijkheid en kwaliteit in de dienstverlening voor lange termijn.

Digital Agencies

Emerce TV: Retailmedia nog op tweede plan bij retailers

Nederlandse online retailers staan nog niet te springen om massaal media-operaties op te tuigen in hun webshop en apps. De nieuwe bron van inkomsten is interessant, maar men kijkt het nog aan.

Retailmedia

Marijnke van der Burgh en Christiaan van Dijk nieuwe Managing Directors van ZIGT

ZIGT benoemt Marijnke van der Burgh en Christiaan van Dijk tot nieuwe Managing Directors van ZIGT Nederland. Vanaf 1 mei dragen zij verder bij aan de groei en ontwikkeling van het bedrijf en zijn klanten.

Digital Agencies

Zo blijf je groeien ondanks strikter wordende privacywetgeving

Bedrijven steken tijd en moeite veelal in ‘compliant’ worden. Maar bij een echt doordachte aanpak geef je gebruikersbelangen continu prioriteit.

Privacy

Onderzoeksrapport: waar letten opdrachtgevers op bij het selecteren van een digital agency?

Op basis van welke criteria maken opdrachtgevers hun keuze voor een digital agency? En wat vinden zij een prettig selectieproces? Dit en meer zocht Emerce uit voor een nieuw onderzoekrapport.

Digital Agencies

Emerce Onderzoeksrapport Matching-criteria Digital Agencies

Op basis van welke criteria maken opdrachtgevers hun keuze voor een digital agency? En wat vinden zij een prettig selectieproces? […]

Emerce Research

Marketing gaat in de kern over samenwerken

Als je in marketing iets wil aanbieden of iemand wil helpen om hun doelen te behalen doe je dat het beste door samen te werken.

Agile

Digital Marketing Live: Een nieuw tijdperk van Pinterest is aangebroken

Pinterest is groter dan ooit en bereikt een recordhoogte met 498 miljoen maandelijkse actieve gebruikers. Gen Z is Pinterest’s grootste, meest betrokken en snelstgroeiende publiek. Zij luiden een nieuw tijdperk van gepersonaliseerde productontdekking in.

Social

Meer adverteerders naar Cannes Lions Festival vanuit Nederland

Was voorheen het festival in Cannes vooral een ontmoetingsplaats voor creatieven en reclamebureaus, de laatste jaren is er een opvallende verschuiving waar te nemen met een groeiend aantal marketeers dat deelneemt. Voor de editie van dit jaar is op dit moment al 75 procent van de festivaltickets gekocht door adverteerders. Dat meldt de Stichting Adverteerdersjury Nederland.

Cannes Lions

Marijke Wiersma naar Annalect Nederland

Omnicom Media Group stelt, per 1 mei 2024, Marijke Wiersma aan als Managing Director van hun data-, tech- en analytics label Annalect Nederland.

Analytics