MediaCom optimaliseert tv-commercials voor Facebook
GroupM-dochter MediaCom lanceert een nieuwe dienst waarmee het tv-adverteerders helpt hun campagnes naar Facebook te vertalen.
GroupM-dochter MediaCom lanceert een nieuwe dienst waarmee het tv-adverteerders helpt hun campagnes naar Facebook te vertalen.
Start-up Yilps, dat freemium MKB-websites helpt bouwen, breidt zijn operationele capaciteit uit met de overname van de twee mannen achter Modular.
Nike zet een tandje bij. De ambitie is helder: twee jaar geleden kondigde het bedrijf aan de omzet uit e-commerce te willen laten groeien van een miljard dollar in 2015 naar zeven miljard dollar in 2020. De totale omzet moet dan zijn toegenomen tot 20 miljard. Hoewel Nike op digitaal vlak nog altijd hard groeit voelt het de druk van merken als Adidas en Under Armour. Het bedrijf wil de digitale klantervaring daarom naar een hoger plan tillen.
“Het is niet de vraag óf medewerkers op social over Maersk praten, maar hoe”, aldus de Digital Strategist van A.P. Møller – Maersk over zijn tachtigduizend collega’s.
Het internet of things is geen toekomst meer, veel producten die we gebruiken zijn al verbonden of worden dat heel snel. De meeste toepassingen gaan nu nog over het toevoegen van sensors en het uitlezen van data. De inzichten die dat oplevert zijn nu al heel nuttig, en straks wordt het ook nog mogelijk diensten te verbinden met de producten. Iskander Smit van Info.nl praat je vrijdag bij op Emerce Dare.
Digitaal bureau DPDK breidt uit naar New York en is van plan de bezetting op het hoofdkantoor in Rotterdam uit te breiden van vijftig naar tachtig man.
Creatief bureau CapeRock richtte zich voorheen op de media- en televisiemarkt. Maar met de groeiende behoefte aan vormgeving voor de alle soorten en maten schermen, bieden zij nu ook hun expertise aan merken aan.
Alle producten die op Vergelijk.nl staan, staan sinds enkele dagen ook in Google Shopping maar dat heeft nog niet tot een enorme toestroom in bezoekersverkeer geleid.
CheapTickets.nl heeft Accelerated Mobile Pages (AMP) toegepast op de landingspagina’s, met een gemiddelde CTR-stijging van 27 procent als gevolg van de tot vier keer snellere laadtijd. De optimalisatie werd in-house uitgevoerd door Marketing en Development.
In deze aflevering pak je vijf ondernemerslessen over ‘meer succes met LinkedIn’ in twintig minuten mee. Corinne Keijzer startte met het opbouwen van haar kennis over LinkedIn toen zij in het verleden zelf in de categorie ‘werkzoekende’ terecht kwam. Ze geeft antwoord op de centrale vraag: hoe maak ik succesvol gebruik van LinkedIn?
De data die je in een CRM-systeem verzamelt zijn niet genoeg om te voldoen aan de wensen en behoeften van de klant. Met een datamanagementplatform (DMP) kun je wél de verwachte optimale customer experience creëren, als je de juiste data gebruikt tenminste.
Pinterest heeft Pinterest Propel opgericht, vooralsnog alleen in de VS en Canada. Een dienst waarbij het platform zich geheel richt op het maximaliseren van het bereik en verhoging van conversie van bedrijven. ‘We leren je het insluiten van je bedrijfslogo in een pin en je krijgt tips op het gebied van fotografie,’ zegt Ben Silbermann, CEO en medeoprichter van het bedrijf, in het jongste nummer van Emerce dat deze week verschijnt.
Consumenten die tussen 21 maart en 14 april 2017 naar het 0909-nummer van vlogger Snapking hebben gebeld, krijgen hun telefoonkosten binnen twee maanden terug. De totale belkosten bedragen ruim 13.000 euro.
Hoewel je voor statistisch significante A/B-testresultaten veel verkeer nodig hebt, is er ook van alles mogelijk met lage bezoekersaantallen.
UM Studios heeft een speciale adblocker ontwikkeld in samenwerking met IMA (Influencer Marketing Agency), Superhero Cheesecake en bloemenbureau Holland, uitgever van online inspiratie magazine The Green Gallery. In plaats van advertenties zien gebruikers een visuele inspiratiecampagne rond bloemen.