Olivier Koelemij baas MediaMonks LA
Olivier Koelemij is per 1 september de eerste managing director voor creatief productiebureau MediaMonks in Los Angeles.
Olivier Koelemij is per 1 september de eerste managing director voor creatief productiebureau MediaMonks in Los Angeles.
IPG Mediabrands is onder de naam Super Digital een nieuw full service digital agency begonnen. De leiding is in handen van Richard Smoorenburg, die tevens de positie van CEO bij Traffic4u en bGenius heeft en houdt.
Digitale kanalen zijn geen silo’s maar toch wordt er vaak niet naar de samenhang gekeken bij het analyseren van de prestaties. In een blog geeft Google drie tips voor travel marketeers die ‘holistisch’ willen meten.
Tradedoubler koopt het eveneens Zweedse Metapic om nieuwe vaardigheden in huis te krijgen: influencermarketing. De nieuwe loot is actief in Scandinavië, maar wil zijn diensten uitrollen naar naar andere Europese markten.
Wat zijn op dit moment de trends op het vlak van visuele content en hoe maken bedrijven hier gebruik van? Een van ’s werelds grootste fotosites zocht het uit.
Ruim 6.000 accommodaties op twaalf verschillende websites die dagelijks verschillen qua beschikbaarheid, prijzen en unieke deals en ruim 400.000 advertentiegroepen binnen Google AdWords en Bing Ads die hierop bijgestuurd moeten worden. Hoe ga je dan efficiënt om met werkuren én de marketing kosten? Dit is de dagelijkse uitdaging voor veel bedrijven. Het online marketing team van HotelSpecials & BungalowSpecials is op zoek gegaan naar een oplossing om dit efficiënter te managen.
Ster verkoopt sinds gisteren realtime pre-rolls op Uitzending Gemist. Daarvoor gebruikt het de technologie van SpotX, onderdeel van RTL Group.
Wat kan Instagram Stories betekenen voor merken en bedrijven in de modebranche? Volgens Kirsten Jassies van justK is deze visuele manier van verhalen vertellen de doodsteek voor saaie content.
Joost Bröker, hoofd UX Design van online retailer Bol.com, stapt over naar ABN AMRO. Hij wordt per 1 september 2017 de nieuwe Director Design bij ABN AMRO Digital Banking.
Menig webanalist is er volgens Google heel wat tijd aan kwijt: collega’s die naar relatief eenvoudige analyses vragen. Ook zij die intern geen verstand hebben van Google Analytics kunnen nu zelf die inzichten uit de software halen. Google heeft daarvoor een nieuwe slimme vraag-en-antwoordfunctie gelanceerd. Maar levert dat iets op?
Adverteerders in Duitsland realiseerden in 2016 voor 7,6 miljard euro aan e-commercehandel via affiliatemarketing.
Thijs Biersteker maakt interactieve installaties en producten, met als doel de wereld beter te maken. Hoe dat te bereiken? “Door technologie en praktische oplossingen. Daarom besloot ik om dingen te gaan maken die mensen inspireren en ze verder laten denken.” We spreken Biersteker over zijn idealen, het gebruik van technologie in de creatieve sector en het belang van een goed businessplan.
Pinterest is misschien niet het eerste socialmediakanaal dat bij je opkomt als je aan reizen denkt. Toch worden er 2 miljoen reisgerelateerde pins per dag opgeslagen. Wat kun je hier als reisbedrijf mee?
LinkedIn is al lang niet meer een verzameling cv’s voor recruiters. Juist voor (B2B) verkopers en marketeers heeft LinkedIn heeft zich de laatste jaren ontwikkeld tot een onmisbaar platform. In dit artikel deel ik 7 handige marketing en sales tips voor LinkedIn met je, zodat je ook de kracht van de laatste updates van LinkedIn optimaal kunt benutten voor de groei van jouw bedrijf.
Gebruikers van de AH to go-app krijgen vanaf deze week een gratis maand Blendle Premium cadeau. Zo’n zes maanden na de lancering wil Albert Heijn de app meer onder de aandacht brengen bij klanten. Dat vertelt Janine Voerman, Manager loyalty & online marketing bij Albert Heijn to go.