De kunst van slimme marketingbeslissingen als underdog
Tussen alle marketingopties kan het voelen alsof je door de bomen het bos niet meer ziet. Succes zit in de balans tussen snelheid en slimme keuzes.
Tussen alle marketingopties kan het voelen alsof je door de bomen het bos niet meer ziet. Succes zit in de balans tussen snelheid en slimme keuzes.
Marketingbureau Findfactory stelt twee partners aan met het oog op onafhankelijkheid en kwaliteit in de dienstverlening voor lange termijn.
Nederlandse online retailers staan nog niet te springen om massaal media-operaties op te tuigen in hun webshop en apps. De nieuwe bron van inkomsten is interessant, maar men kijkt het nog aan.
ZIGT benoemt Marijnke van der Burgh en Christiaan van Dijk tot nieuwe Managing Directors van ZIGT Nederland. Vanaf 1 mei dragen zij verder bij aan de groei en ontwikkeling van het bedrijf en zijn klanten.
Bedrijven steken tijd en moeite veelal in ‘compliant’ worden. Maar bij een echt doordachte aanpak geef je gebruikersbelangen continu prioriteit.
Op basis van welke criteria maken opdrachtgevers hun keuze voor een digital agency? En wat vinden zij een prettig selectieproces? Dit en meer zocht Emerce uit voor een nieuw onderzoekrapport.
Op basis van welke criteria maken opdrachtgevers hun keuze voor een digital agency? En wat vinden zij een prettig selectieproces? […]
Als je in marketing iets wil aanbieden of iemand wil helpen om hun doelen te behalen doe je dat het beste door samen te werken.
Pinterest is groter dan ooit en bereikt een recordhoogte met 498 miljoen maandelijkse actieve gebruikers. Gen Z is Pinterest’s grootste, meest betrokken en snelstgroeiende publiek. Zij luiden een nieuw tijdperk van gepersonaliseerde productontdekking in.
Was voorheen het festival in Cannes vooral een ontmoetingsplaats voor creatieven en reclamebureaus, de laatste jaren is er een opvallende verschuiving waar te nemen met een groeiend aantal marketeers dat deelneemt. Voor de editie van dit jaar is op dit moment al 75 procent van de festivaltickets gekocht door adverteerders. Dat meldt de Stichting Adverteerdersjury Nederland.
Omnicom Media Group stelt, per 1 mei 2024, Marijke Wiersma aan als Managing Director van hun data-, tech- en analytics label Annalect Nederland.
Spotler Group kondigt de overname aan van Momice, ontwikkelaar van event registratie software. Het toevoegen van Momice aan het portfolio van Spotler Group past in de strategie van de groep om klanten te ondersteunen bij het inzetten en verbinden van diverse datagedreven marketingplatformen, zo stellen de beide bedrijven.
Design and branding agency Rōnin Amsterdam is failliet. Het bedrijf vierde in 2022 nog zijn vijfjarige bestaan. Ook werd naar een groter pand aan de Prins Hendrikkade in Amsterdam verhuisd.
Inhousing is een trend, maar is makkelijker gezegd dan gedaan. Als je iets lange tijd hebt uitbesteed, hoe kun je het dan ineens weer zelf doen?
Hillenaar Outdoor voegt een nieuwe locatie toe aan haar portfolio: Beverwijk A9, de eerste locatie op de snelweg A9.