De Digital Services Act, TikTok en de bescherming van kinderen
Ook voor de veiligheid van kinderen op sociale media, apps en het internet in het algemeen geldt: wacht niet af, maar ga aan de slag binnen je organisatie.
Ook voor de veiligheid van kinderen op sociale media, apps en het internet in het algemeen geldt: wacht niet af, maar ga aan de slag binnen je organisatie.
Wat verdienen digital agency-medewerkers in welke functie? En wat vinden zij eigenlijk belangrijk in hun werk? Vanuit deze vragen heeft Emerce in samenwerking met Berenschot een salaris- en werktevredenheidsonderzoek uitgevoerd.
Wat verdienen digital agency-medewerkers in welke functie? En wat vinden zij eigenlijk belangrijk in hun werk? Deze vragen en meer […]
Maar liefst 66 procent van de toonaangevende webshops in Nederland voldoet niet aan de nieuwe regelgeving voor cookies die sinds afgelopen week van kracht is. Dit blijkt uit onderzoek van performance marketing bureau PaperDigits.
Creatief directeur Max Pinas maakt bekend dat hij het internationale digitale bureau DEPT verlaat.
De eerste sprekers van Conversion & Analytics zijn bekend. Kom op 18 april 2024 naar Amsterdam en voeg je bij ruim driehonderd conversie- en analytics specialisten.
Google scherpt per 5 mei aanstaande zijn spambeleid voor Search verder aan om AI-spam te weren.
Het Europees Hof van Justitie schiet een cookiesysteem van IAB Europe af.
De nieuwe digitale reclamevorm retailmedia mag zich verheugen in veel aandacht van de markt. Om het gebied echt volwassen te laten worden, moeten er meer marketeers en mediaspecialisten gaan werken bij of voor retailbedrijven. Zijzelf zijn niet bekend of bekwaam genoeg met uitgeven en exploiteren.
Deloitte heeft het Nederlandse Dialoog marketingbureau CloseContact overgenomen. CloseContact is per direct onderdeel van Deloitte en voegt ‘een Deloitte Business’ toe aan de merknaam.
Remy Kurpershoek wordt de nieuwe Chief Creative Officer / Managing Director van Publicis Creative. Kurpershoek, die eerder diverse leiderschapsfuncties bekleedde, zal samen met het huidige managementteam de nieuwe koers van Publicis Creative vormgeven.
Er vindt momenteel een omslag plaats in de wereld van de digitale bureaus. Klanten gaan meer in huis doen, budgetten voor bureaus worden kleiner en zij moeten intensiever werven. Tijd voor zelfreflectie en ondernemerschap.
Edenspiekermann Amsterdam verandert zijn naam in Tomorrow als gevolg van een strategische heroriëntatie van de koers. De Nederlandse tak wordt afgesplitst van de groep.
OBI4wan, Spotler Nederland en Squeezely integreren hun operationele bedrijfsvoering en gaan verder als één organisatie onder de naam Spotler NL.
Een internationaal samenwerkingsverband van media- en retailspecialisten publiceert een aanzet tot standaarden voor reclamecampagnes in retailmedia.