Emerce eFashion: Instagram belangrijkste platform voor fashionistas
Instagram ontwikkelt zich hoog tempo tot een inspiratie- en verkoopplatform voor de mode-industrie. Dat blijkt uit cijfers die Instagram deze week zelf naar buiten heeft gebracht.
Instagram ontwikkelt zich hoog tempo tot een inspiratie- en verkoopplatform voor de mode-industrie. Dat blijkt uit cijfers die Instagram deze week zelf naar buiten heeft gebracht.
Microsoft werkt naar verluidt aan een concurrent van Slack, ondanks het feit dat Microsoft al enkele jaren een soortgelijk product heeft, Yammer.
Online platform Happinez is vernieuwd. Met blogs, interviews, video’s, meditaties en een fairtrade webshop biedt Happinez naar eigen zeggen een ‘extra dimensie’ in de wereld van zingeving en bewust leven.
Om inzicht te verkrijgen in de behoeftes van de klant en de ‘pains & gains’ die er spelen bij de doelgroep, wordt er steeds vaker gebruik gemaakt van social data.
Meningen van consumenten zijn bijzonder waardevol voor bijvoorbeeld productfeedback, markt- of concurrentieanalyse en de merkperceptie. Maar hoe meet je deze? En hoe zorg je dat dit betrouwbaar is? De antwoorden vind je in deze Workshop.
Vivian Sweep is deze maand gestart als COO bij performance marketing bureau Storm Digital. Ze wordt verantwoordelijk voor HRM, recruitment, opleidingen en trainingen van de werknemers.
Technologiebedrijf Improve Digital heeft zijn reclameplatform voor uitgevers vanaf de grond opnieuw opgebouwd. “We integreren adserving en de SSP tot een geheel, als eerste in de wereld”, aldus directeur Joëlle Frijters.
Met dank aan de ontwikkelingen op het gebied van machine learning wordt software steeds intelligenter. Zo krijgt menig medewerker al op een bordje aangereikt hoe tevreden iemand waarschijnlijk is en hoe groot uitstroom van klanten zal zijn.
Kledingmerk CoolCat wilde de ‘six-digit’ database met e-mailadressen beter benutten door een effectieve en duurzame e-mailmarketingstructuur op te zetten. Een van de opvallendste resultaten: een omzetstijging van 300 procent op de totale customer lifecycle.
De verkoopbaas van Facebook voor Benelux, Frankrijk, Spanje en Italië houdt het voor gezien. Paola Bonoma vertrekt op 16 september als gevolg van een interne reorganisatie.
The Next Rembrandt, een 3D-geprint schilderij op basis van data uit het oeuvre van de meester. Een gewaagd avontuur van ING en JWT met verbluffend resultaat.
Dentsu Aegis Network heeft een specialist op het gebied van ‘programmatic advertising’ ingelijfd. Het gaat om Accordant Media.
Digital agency Mirabeau opent volgende maand een kantoor in China om daar vandaan de private en overheidsklanten te bedienen.
Over Booking.com bestaat er een bijzondere mythe. Namelijk dat de kans dat je een pagina bekijkt waar géén A/B test op draait enorm klein is. In dit artikel wordt de focus gelegd hoe Booking.com haar product-(of accommodatie-) pagina’s door de jaren heen heeft ontwikkeld.
Patrick van Haperen en Robin Meekel, de creatieve kern van Red Urban & Etcetera, verlaten dit bureau na drie jaar.