aFrogleap designt nieuwe app NUsport
Mobiele bureau aFrogleap gaat al het creatieve en designwerk voor NU.nl doen. Het eerste resultaat van die samenwerking is de lancering van de nieuwe app voor NUsport.
Mobiele bureau aFrogleap gaat al het creatieve en designwerk voor NU.nl doen. Het eerste resultaat van die samenwerking is de lancering van de nieuwe app voor NUsport.
Regionale ontwikkelingsmaatschappij voor Zuid-Holland InnovationQuarter en Paul van Keep, medeoprichter van Exact Software, stoppen geld in Tradecloud, een online supply chain platform voor productiebedrijven en technische groothandels.
Vanaf maandag kunnen iets langere tweets worden verstuurd via Twitter. Dan gaan de veranderingen in die het microblog al eerder had aangekondigd.
Een ‘social presence’ opbouwen is inmiddels een must voor gemeenten. Rotterdam Binnenstad is met ruim 26 duizend volgers de grootste in zijn soort. Maar hoe bereik je dit? Wat is het doel van zo’n pagina? En wat zijn de resultaten tot nu toe?
Internetbureau Dharma Media is verhuisd naar een nieuw kantoor in Amersfoort.
Performance based marketing netwerk Daisycon breidt zijn dienstverlening op het gebied van cross device tracking verder uit. Het Nederlandse bedrijf spreekt overigens liever van ‘matching’.
In het campagnepanel beoordelen drie deskundigen een campagne. Dit keer de tijdelijke, exclusieve introductie-app voor de nieuwe smartphone van OnePlus.
Op de Nederlandse reismarkt wordt een steeds groter deel van het marketingbudget uitgegeven aan aan zoektermen gerelateerde advertenties op mobiele apparaten. In 2014 ging 14 procent op aan deze vorm van marketing op smartphones. Vorig jaar was dat al 20 procent.
Digital Dinner Amsterdam viert dit jaar zijn vijfde editie. Op 6 oktober tijdens de Amsterdam eWeek komen digitale creatieven samen voor een diner met inspirerende sprekers.
Enkel adverteren op desktop is allang verleden tijd, het is een must te adverteren op mobiele apparaten. Maar hoe meet je de waarde ervan? Je leest er alles over in deze longread.
Performancemarketingnetwerk Criteo sluit zijn systemen aan op het RTB-netwerk (SSP) van Ligatus.
Twitter hashtags kunnen handig zijn om de aandacht te vestigen op een bepaald onderwerp, maar het bureau Venngage denkt daar toch anders over: veelgebruikers van hashtags blijken vaak de grootste spammers te zijn. Nog los van het feit dat te algemene hashtags nauwelijks effect sorteren: Venngage stelt dan ook: stop met hashtags, ga communiceren.
De verwachtingen van marketing automation zijn groot. Het is echter goed realistisch te blijven: de automatisering van marketing is namelijk geen kant-en-klaar wondermiddel. Die staat en valt bij de data en kwaliteit ervan. Hoe speel je hierop in?
Facebook brengt vandaag twee nieuwe reclameproducten op de markt die zich speciaal richten op het MKB dat internationaal wil adverteren. Een daarvan is targeting op lookalikes.
Digitale kanalen vangen van alle reclamevormen in Nederland het meest geld. In 2016 is dat 49,8 procent, 2017 wordt het definitieve kanteljaar. Dat vertellen de nieuwe voorspellingen van mediabureau Carat.