Essent opent shop-in-shop formule in BCC
Essent opent vanaf deze maand shop-in-shops in 36 BCC-winkels. In de Essent-shops kunnen klanten niet alleen advies krijgen, maar ook een nieuw energiecontract afsluiten.
Essent opent vanaf deze maand shop-in-shops in 36 BCC-winkels. In de Essent-shops kunnen klanten niet alleen advies krijgen, maar ook een nieuw energiecontract afsluiten.
Google voert regelmatig updates uit en voegt nieuwe functionaliteiten toe aan zijn producten, zo ook voor Google Shopping. Ook het afgelopen jaar hebben we een aantal belangrijke updates gezien die verkopers de mogelijkheden biedt om meer kliks en conversies te genereren. Hier lees je wat de aanstaande updates van 2018 zijn die jouw Google Shopping-campagnes beïnvloeden.
Echt hard gaat het nog niet met het mobiele betalen. De betaaloplossingen van Apple en Google maken de verwachtingen nog niet waar. Het zijn de retailers die de betaalbedrijven wat kunnen leren.
Bram Bruijns is de nieuwe directeur omnichannel bij Hans Anders. Hij komt van WE Fashion, waar hij de e-commerce aanstuurde. […]
Nederland is in 2017 de helft meer online boodschappen gaan doen bij de supermarkt. Een derde van de branchegroei komt voort uit stijgende internethandel. In de Randstad, want daarbuiten daalt Online al weer een paar kwartalen.
Budget Energie levert zijn diensten vanaf deze week ook via de MediaMarkt. De groene stroom is verkrijgbaar in 49 winkels van MediaMarkt Nederland en ook online te bestellen.
Mediamarkt sluit niet uit dat er shop-in-shops in Nederlandse supermarkten komen. Die hebben misschien nog vierkante meters over en interesse in de klanten van MediaMarkt. Dat zegt de nieuwe Nederlandse CEO Arnold Sporrel tegen RetailTrends.
De Amerikaanse hamburgerketen CaliBurger onderzoekt hoe het in tientallen filialen een deel van zijn baliepersoneel kan vervangen door computers die de gezichten van vaste klanten herkennen.
Voor adverteerders in de retail sector is het belang van adverteren in Shopping bekend. Shopping is groter dan tekstadvertenties en groeit onverstoorbaar door. Maar het opzetten van een goede Shopping campagne kan een uitdaging zijn. Dit is een 4 stappenplan om een goede Shopping campagne in te richten.
Komend jaar zal de kassa langzaam uit het straatbeeld verdwijnen. Dat verwacht Peter Kwakernaak van betaalbedrijf AcceptEasy. Hij kijkt vooruit en deelt zijn visie op het betalen en de rol van de QR-code.
Op het vlak van betalen gaat er gaat nogal wat veranderen. Welke concrete ontwikkelingen voorzien experts en welke hypes verwachten ze? Een aantal van hen blikt op Emerce vooruit: deze editie Viola de Bruijn, Business Development Manager Payments bij CM – het bedrijf dat eerder dit jaar nog Docdata Payments overnam van Ingram Micro.
Dat marketing, loyaliteitsprogramma’s en betalen steeds meer verbonden raken, belooft veel goeds voor bedrijven en marketeers. Bas Jongerius van loyaliteitsplatform Fanly en Everaldo van Doorn van marketingbedrijf Doornvogel spreken over de ontwikkelingen die ze verwachten, loyaliteit en innovatie.
We zitten er midden in! Het feestdagen seizoen. Sinterklaas is nèt achter de rug en Kerst en Oud&Nieuw komen langzaam dichterbij. Iedereen is op zoek naar cadeau’s voor hun geliefden. De decembermaand is daarom dé perfecte periode om een merk, product of dienst extra te laten opvallen. Maar hoe werkt dat? Wij geven 5 tips die helpen online video zo effectief mogelijk in te zetten rondom en tijdens de feestdagen. Dit alles onder begeleiding van sterke, actuele en Nederlandse voorbeelden.
Eind deze maand opent Apple een nieuwe winkel in Seoul, en nog wel op loopafstand van zijn grote rivaal Samsung.
Elektronicawinkel BCC besteedt de online marketing richting zowel consumenten als fabrikanten uit aan the online company. Directeur Maarten de Vries: “BCC’s targets zijn onze targets.”