Podcast ‘Shaping the future’: Philippe Stulens over het marketingteam van de toekomst
Hoe ziet de marketeer van de toekomst eruit? Wat wordt de rol van de chief marketing officer? Philippe Stulens (Randstad) legt het uit.
Hoe ziet de marketeer van de toekomst eruit? Wat wordt de rol van de chief marketing officer? Philippe Stulens (Randstad) legt het uit.
TICA Trends & Trade en online inkoopplatform Orderchamp gaan een strategische samenwerking aan. De partijen maken vanochtend bekend de Benelux en Duitsland en, in een latere fase, andere EU-landen van hun omnichannel B2B dienten te willen voorzien.
Hoe gebruik je neuromarketing om een effectieve online en offline campagne vorm te geven? Drie optimalisatievoorbeelden om je campagne effectiever te maken.
Succes in retail vereist een zorgvuldige afweging van meerdere dimensies. Wat doen de winnaars anders?
Elektronica retailer BCC gaat zijn huidige hoofdkantoor en distributiecentrum op Schiphol-Rijk sluiten. Dat zegt directeur Caspar Klinkhamer tegenover RetailTrends.
MediaMarkt wil meer geld verdienen met het plaatsen van reclame in zijn webwinkel. Daarom sluit het een samenwerking met Criteo voor techniek en relaties met mediabureaus.
Kies je voor lager risico in investering met meer risico in de supply chain of voor meer risico op je investering met een lager risico in je supply chain?
Marketing Mix Modeling is al jaren een goed instrument, maar was ook traag en duur. MMM nieuwe stijl is effectiever dankzij meer data en ‘machine learning’.
Uit cijfers blijkt dat personalisatie door Nederlandse consumenten belangrijk wordt gevonden. Klantgegevens maken echt persoonlijke communicatie mogelijk.
Flitsbezorger Gorillas is nog steeds op zoek naar geld om zijn operaties te financieren, maar fietst daarbij tegen de wind in. Mogelijk niet als enige in de sector.
Iedereen kent het belang van succesvolle content. Maar wat ‘succesvol’ precies is hangt af van de doelen die je wilt bereiken. Denk daar dus vooraf over na.
De Nederlandse retailsector sluit onvoldoende aan op de vergrijzing. Dat blijkt uit onderzoek dat Q&A Insights & Consultancy in opdracht van ABN AMRO heeft verricht.
De Click & Connect-winkel van Decathlon in Gent sluit al na anderhalf jaar de deuren, meldt Retaildetail. Het proefproject trok te weinig klanten.
Als er één ding geldt voor het briefen van een tekstschrijver is het wel: rommel erin = rommel eruit. Zo werkt een goede briefing.
Amazon: veel gebruikers, groot bereik, moordende concurrentie. Hoe ontwikkel je een prijsstrategie waarmee je de concurrentie voorblijft én winst maakt?