Investering van 750 miljoen dollar voor Flink
Doordash, een Amerikaanse variant op Just Eat Takeaway, neemt voor honderden miljoenen euro’s een belang in de Duitse flitsbezorger Flink.
Doordash, een Amerikaanse variant op Just Eat Takeaway, neemt voor honderden miljoenen euro’s een belang in de Duitse flitsbezorger Flink.
Personalisatie is, ondanks veel ideeën, vaak nog beperkt. Hoe komt dat, en hoe kunnen we tot een écht effectieve en gepersonaliseerde klantreis komen?
Een gepersonaliseerde customer journey wordt in B2C én B2B steeds belangrijker om klanten vast te houden. Dit zijn de eerste stappen die je moet zetten.
Intershop Twinsport wisselde van een custom made platform naar een open source platform. Van goed naar (potentieel) perfect werkend platform.
Engelands grootste supermarktketen Tesco bundelt de digitale en offline mediakanalen, die in de winkels, om adverteerders een propositie te bieden. Daarbij maakt het gebruik van zijn datatak Dunnhumby.
Webwinkels hebben het ook na Black Friday nog druk gehad. Webwinkels draaiden de afgelopen zeven dagen een vijfde meer omzet dan dezelfde week een jaar geleden. Die conclusie trekt Betaalvereniging Nederland op basis van betaaldata van de afgelopen week.
Iedereen heeft inmiddels te maken met de problemen rond pakketbezorging. Waar zitten de knelpunten en is er op korte termijn een oplossing? (Kort: nee.)
Probeer niet altijd iedereen te bereiken, maar je richt je aandacht en tijd vooral op de high-value audience voor jouw specifieke branche of product.
Mirage Retail Group (MRG), het moederbedrijf van onder meer Blokker en Intertoys, ziet voorlopig af van een beursgang. Het winkelconcern doet dat vanwege de ‘grillige marktomstandigheden’ in retailland.
De aanstelling van Bart Delmulle als CDO leidt voor PostNL een digitale versnelling in. Die moet nieuwe proposities en meer data-inzichten opleveren voor e-commercebedrijven.
Scheermerk Boldking opent vandaag de deuren van zijn eerste fysieke winkel op het Rokin in Amsterdam. De pop-up winkel The Store is een samenwerking met Adyen en bevindt zich in het nieuwe kantoorpand van het betaalplatform.
Consumenten zijn in aantallen niet volledig teruggekeerd naar de fysieke winkels, zo blijkt uit locatiedata van Google. Ook Black Friday heeft de consument daar niet toe kunnen verleiden. Wel besteden consumenten sinds eind september per week weer evenveel in niet-essentiële fysieke winkels als gemiddeld in 2019, zo blijkt uit transactiedata van ABN AMRO.
Hoe behoud je je klanten en blijf je nieuwe klanten aantrekken in 2022? Wij hebben vijf zaken op een rij gezet waar je direct mee aan de slag kan.
Adverteerders gaan komende jaren steeds meer geld uitgeven aan reclame rondom de schappen van webwinkels, bij zogeheten retailmedia.
Iedereen weet het: een goede klantenervaring bieden is belangrijk. Onderzoek laat zien wat succesvolle bedrijven doen: lees hier tips en adviezen.