Schiphol zet Deliveroo in voor bezorging aan de gate
Pizza, sushi of een hamburger, dankzij de nieuwe samenwerking tussen Schiphol, HMSHost International en Deliveroo is het nu mogelijk die tot aan de gate te laten bezorgen.
Pizza, sushi of een hamburger, dankzij de nieuwe samenwerking tussen Schiphol, HMSHost International en Deliveroo is het nu mogelijk die tot aan de gate te laten bezorgen.
De commercials voor de nieuwe internationale reclamecampagne ‘Book Your Next Story’ van Booking.com zijn gemaakt met video’s van zijn eigen medewerkers.
Op expeditiecruise naar Antarctica of orchideeën bekijken op Lesbos – het zijn geen standaardreizen die Inezia Tours aanbiedt. Daardoor scoort de Nederlandse nichetouroperator/direct seller hoog in de organische zoekresultaten van Google. Oprichter Pieter van der Luit vertelt over zijn snelgroeiende bedrijf.
Investeringen in IT en digitalisering kosten Schiphol Group in 2017 dertien miljoen euro.
Het toeristische ticketplatform annex mobiele app Tiqets stelt Ken Frohling aan om de Amerikaanse markt te ontwikkelen voor het Nederlandse bedrijf.
Het aantal mobiele boekingen blijft stijgen voor reisbedrijven wereldwijd, met name voor online reisagenten. Dit gaat ten koste van de tablet, blijkt uit onderzoek van reclametechnologiebedrijf Criteo.
De nieuwe tool van AirHelp toont reizigers automatisch hun vluchthistorie in een deelbare kaart en laat zien voor welke vluchten zij nog compensatie kunnen claimen bij luchtvaartmaatschappijen. Waarom ontwikkelde AirHelp deze tool? En wat levert het op?
Hoe verbind je offline data met online data? Hoe zet je (ruwe) data om in waardeproposities? Welke capabilities en stappen zijn hiervoor nodig? In dit artikel nemen we je mee in de reis die Schiphol maakt. Een reis waarin Schiphol de hubfunctie die zij als luchthaven nu al heeft door vertaald naar data.
Vanaf 15 maart breidt Save a Train na Italië uit met boekingen voor Nederland, Duitsland, Oostenrijk, Zwitserland, Zweden, België en Frankrijk. De Israëlische startup heeft een Europees kantoor in Nederland en wil van hieruit Europa veroveren.
Bureau daily dialogues uit Rotterdam is na een aanbestedingstraject door Center Parcs gekozen om diens social advertising te verzorgen in Nederland, België en Duitsland.
De koers van het aandeel Expedia daalt misschien wel met twintig procent als zodadelijk de Amerikaanse beurs opengaat. Het bedrijf presenteerde gisteren nabeurs een winstdaling van 31 procent.
Verhoudingsgewijs worden op Texel, in Zandvoort en in Bergen vrijwel net zoveel Airbnb-slaapplaatsen aangeboden als in Amsterdam, 3 à 4 procent van het totale woningaanbod. Dat blijkt uit onderzoek van de provincie Noord-Holland.
Taxidienst Lyft, in de VS de grote concurrent van Uber, zou aan de vooravond staan van zijn Europese lancering. Het opent een kantoor in München en wil mobiel oproepbare taxi’s laten rijden in Berlijn.
Thomas Wolters is aangetrokken als nieuwe Commercieel Directeur Benelux bij Travix. In deze functie is hij verantwoordelijk voor de groei in de Benelux, waar moederbedrijf Travix met de merken CheapTickets.nl, BudgetAir.nl en Vliegwinkel.nl actief is.
De gemeente Amsterdam heeft het afgelopen jaar actief gecontroleerd op woonfraude. Er zijn daardoor 378 bestuurlijke boetes uitgedeeld voor een totaalbedrag van 4,2 miljoen euro. Het overgrote deel van deze boetes was voor illegale vakantieverhuur van appartementen.