Data7.3kMichiel RamakersNetsuite‘Ruim de helft van de bedrijven geregeld overweldigd door data-overload’Data
Coronacrisis49,4KPremiumJan LibbengaEmerceCoronacrisis: Ontwrichting houdt nog wel even aanCoronacrisisPremium
Online advertising22,2KSander HutingBlooSEMDe nieuwste Google Ads features op een rijOnline advertising
Coronacrisis97,5KRemco WijnTNOKansen en risico’s voor e-commerce in de wereld van het CoronavirusCoronacrisis
Innovatie12,7KGijs VroomEmerceSabine Stuiver (Hydraloop): ‘Vijftig procent besparen met ons waterrecyclesysteem’Innovatie
Marketing automation10,7KInge de JongDeeply DigitalHubSpot in 2020- van inbound machine naar supertoolMarketing automation
Conversie15,4KTon WesselingOnline DialogueWaarom de som van A/B-test winnaars niet je businesscase isConversie
Marketing5.3kJon BussYextIntent marketing in 2020: Ontwikkel een langetermijn-strategie met deze tipsMarketing
Strategy7.6kGijs VroomEmerceKibet Kipkemoi (Locomogo): ‘We leren kinderen speelsgewijs programmeren’Strategy
Customer Experience13,5KInken Kuhlmann-RhinowHubSpotLever de ultieme klantervaring met een digitaal ecosysteemCustomer Experience
Strategy14,6KGijs VroomEmerceErik Wienk (Hiber): ‘Op pragmatische wijze verbinden we de wereld steeds meer’Strategy
Programmatic20,4KKilian DrewelTrueSite reliability engineering: een pragmatisch antwoord op DevOps?Programmatic