Online advertising22,3KSander HutingBlooSEMDe nieuwste Google Ads features op een rijOnline advertising
Coronacrisis97,5KRemco WijnTNOKansen en risico’s voor e-commerce in de wereld van het CoronavirusCoronacrisis
Innovatie12,7KGijs VroomEmerceSabine Stuiver (Hydraloop): ‘Vijftig procent besparen met ons waterrecyclesysteem’Innovatie
Marketing automation10,7KInge de JongDeeply DigitalHubSpot in 2020- van inbound machine naar supertoolMarketing automation
Conversie15,4KTon WesselingOnline DialogueWaarom de som van A/B-test winnaars niet je businesscase isConversie
Marketing5.3kJon BussYextIntent marketing in 2020: Ontwikkel een langetermijn-strategie met deze tipsMarketing
Strategy7.7kGijs VroomEmerceKibet Kipkemoi (Locomogo): ‘We leren kinderen speelsgewijs programmeren’Strategy
Customer Experience13,5KInken Kuhlmann-RhinowHubSpotLever de ultieme klantervaring met een digitaal ecosysteemCustomer Experience
Strategy14,6KGijs VroomEmerceErik Wienk (Hiber): ‘Op pragmatische wijze verbinden we de wereld steeds meer’Strategy
Programmatic20,4KKilian DrewelTrueSite reliability engineering: een pragmatisch antwoord op DevOps?Programmatic
Strategy23KGijs VroomEmerceEdwin Bos (Project BB): ‘Onze strandrobot Beach Bot helpt in de strijd tegen zwerfafval’Strategy
Customer Experience7.9kRedactieEmerceEen moderne customer loyalty strategie | Tips van Vebego en SAPCustomer Experience
E-health20,3KErwin BlomFast Moving TargetsYves Prevoo (Easee): ‘Onze online oogmetingen zijn even goed als metingen in het ziekenhuis’E-health