Communicatie11,7KJuliette de SwarteHR Tech ReviewSamenwerken hoef je niet te leren. Daar zijn tools voorCommunicatie
Innovatie10,3KChristian Slagter-KosterSlagter MediaMarco Groenendijk (Gravity): ‘Simplicity betekent dat je ingewikkelde zaken minder complex maakt’Innovatie
Online advertising61,6KRichard de JongOponeoKomt gepersonaliseerde reclame straks ook in onze auto’s?Online advertising
E-commerce platforms6.5kRedactie EmerceEmerceIn vijf stappen van MVP naar marktintroductieE-commerce platforms
Strategy34,7KManoah KlaasseConvertible BrandsVan operationeel tot strategisch: drie sets social media KPI’sStrategy
Artificial Intelligence14,8KPremiumLiza MerkourievaArtefactDe voordelen van een in-house AI FactoryArtificial IntelligencePremium
Blockchain28,8KAnne HurenkampSaxion‘Blockchain is grenzeloos en spannend, maar we moeten met beide benen op de grond blijven’Blockchain
Entertainment11,2KRedactie EmerceEmerceBundeling van krachten noodzakelijk in snelgroeiende VOD-markt (video)Entertainment
Payment15,6KJeroen RoggeveenIngenico ePaymentsHoe creëer je een eenvoudige, veilige en schaalbare betaalervaring?Payment
Payment19,6KHugo ReijkensMastercardInnovatie en klantvriendelijkheid nemen toe dankzij meer concurrentie in betalingsmethodenPayment
Data21,3KBert van DijkRepriseHoe Freo met een voorspellend search framework data uit de toekomst gebruiktData