Innovatie23KThijs NieuwdorpNS InternationalInnovatie bij NS International: wayfinding en vertragingen voorspellenInnovatie
Legal8.6kBeryl HethariaAdviesbureau ICTRechtNieuwe regels voor reisbranche: uitvoering van de overeenkomst en faillissement (3/3)Legal
AVG10,2KRedactie EmerceEmerceGDPR-expert Richard van Schaik: ‘De Nederlandse toezichthouder lijkt een capaciteitsprobleem te hebben’AVG
Retail105,1KHans van TellingenStraboRetail-onderzoek: 91% van de retailomzet is fysiek, 9% is onlineRetail
Payment13,8KJohn SnoekAcaptureDoor de ogen van een fraudeur: zoeken naar risico’s in bedrijfsmodellenPayment
Customer Loyalty15,4KWies MensinkDuxxieUber Rewards – een echt loyaltyprogramma of gediversifieerde customer service?Customer Loyalty
E-commerce6.8kAnouk ArendtIngenicoInspelen op piekverkoopmomenten, dit kun je leren van Black FridayE-commerce
Marketing automation11,9KWilbert BeelenDe Nieuwe ZaakHet is tijd om aan de slag te gaan met marketing automationMarketing automation
E-health13,6KNiek KuijperGGZ Noord-Holland-NoordDisofa: online psychische zorg verkleint wachtlijstenE-health
E-health12,9KKirsten Spahr van der HoekAccentureIncision: chirurgen versneld opleiden en trainen met een digitale toolE-health
Marketplaces53,6KAndreas GieseDexportDit zijn de drie fasen voor succesvolle crossborder e-commerceMarketplaces
Security11,5KRedactie EmerceEmerceRick Goud (Zivver): ‘Menselijke fout is de grootste oorzaak van datalekken’Security