Customer Loyalty34,5KPremiumRedactieEmerceHEMA: ‘Elf procent extra online omzet sinds invoering klantenpas’Customer LoyaltyPremium
Security3.3kRedactie EmerceEmerceDe belangrijkste punten uit het Threat Landscape Report (infographic)Security
Customer Engagement2.0kEgbert van KeulenDeloitteJanneke van den Heuvel (TryLikes): ‘Simplicity in innovatie wordt nog onderschat’Customer Engagement
Disruptie8.5kEgbert van KeulenDeloitteFloris van Hoogenhuyze (Barqo): ‘Wij geloven nog steeds dat we de grootste kunnen worden, ook internationaal’Disruptie
Customer Experience17,7KHarm LinssenRelevant OnlinePersonalisering in de praktijk: professionalisering is nog ver te zoekenCustomer Experience
B2B Digital10,1KJan LibbengaEmerceEmerce B2B Online: ‘E-commerce voor B2B marketeers steeds belangrijker’B2B Digital
Online advertising40KMark MeijsiProspectDit zijn de veranderingen in de Adwords KwaliteitsscoreOnline advertising
Customer Experience20KCaroline BollemaSeniorWebKim de Klerk (NS International): ‘Zo personaliseren wij over de kanalen heen’Customer Experience
Conversie7.2kHans VoornVoor Elkaar HoldingConversion: focus niet op eigen pijnpunt, vind menselijke inzichtenConversie
Financials62,4KPascal SpelierVvAA en [finno]Moonshots, de interne accelerator van de RabobankFinancials
Strategy37,3KRedactieEmerceKuldip Singh (innogy) digitaliseert Essent: ‘Durf te experimenteren’Strategy
Online marketing14,8KFieke RippingDeptDe twee belangrijkste lessen van Digital Marketing LiveOnline marketing
Start-ups13,5KPieter Paul van OerleAccenture Innovation en TNWUbiqu: ‘Wij geloven dat je telefoon je sleutels en pasjes kan vervangen.’Start-ups