Online advertising23,4KHans VoornVoor Elkaar Holding‘Waarom iedereen een adblocker moet installeren’Online advertising
Analytics12,5KHans VoornVoor Elkaar HoldingHoe zet je conversie-attributie op in Google Analytics?Analytics
Customer Service15,1KMatthijs van DomselaarWorkstreampeopleHoe dialoogmanagement klantenservice slimmer maaktCustomer Service
Customer Engagement25,3KRedactieEmercePersonalisatie: resultaten uit het verleden…Customer Engagement
Privacy31KRedactie EmerceEmerceNieuwe Europese telecomregels uitgelekt, grote impact bedrijfslevenPrivacy
Analytics41,7KSander van der KraanConversed.ai | Pervorm AsiaVier vragen over DMP’s die elke klant gaat stellenAnalytics
CMS2.6kEgbert van KeulenDeloitteSander Nagtegaal (Instant): ‘Binnen 30 seconden heb je een content management systeem’CMS
Customer Loyalty91,9KRedactieEmerce‘Blockchain moet spaar- en loyaliteitssystemen verbeteren’Customer Loyalty
Analytics25,2KPieter Paul van OerleAccenture Innovation en TNWClearPredictions voorspelt klantgedrag met machine learningAnalytics
B2B Digital32,2KRedactieEmerceLive klantreviews: ook in B2B wordt vergelijken en overtreffen normaalB2B Digital