
Niels Achtereekte
Emerce
Emerce Rapport Tarieven Digital Agencies 2025
Marketing

Wendy Kooistra
Enrise
B2B-teams moderniseren commerce om los te komen van legacy-systemen
E-commerce

Emerce TV
Digital First
De succesformule achter de groei van Knivesandtools
E-commerce

Andrew Keane
IPG Mediabrands
Stop met geld weggooien: zo voorkom je verspilling in programmatic advertising
Marketing

Niels Achtereekte
Emerce
Emerce Rapport Investeringsintenties in Tech 2026
E-commerce

Niels Achtereekte
Emerce
Emerce Rapport De Impact van AI op Digital Agencies (2026)
Marketing

Olaf Bos
IPG Mediabrands
Programmatic advertising: wie bepaalt en wie heeft het overzicht?
Marketing

Frank de Wit
team5pm
AI en zoekgedrag: waarom social video de sleutel is voor online vindbaarheid
Marketing

Marco Koghee
Grow Up Digital
Waarom online marketing steeds duurder wordt en wat je er nu al aan kunt doen
Marketing

Nino Bavelaar
Teads
Het alternatief voor Big Tech bestaat al: Open Web Advertising
Marketing

Bart Omlo
Relewise
Hoe personalisatie het zoekprobleem voor B2B e-commerce oplost
Marketing

Buckaroo
Wero vervangt iDEAL: één betaalstandaard voor heel Europa
E-commerce

Menno Dijk
De Nieuwe Zaak, part of United Playgrounds
Mooie ads presteren niet: hoe relevantie de effectiviteit van campagnes bepaalt
Marketing

Niels Achtereekte
Emerce
Emerce Rapport Managing E-commerce Channels 2025
E-commerce

Gijs Witteveen
Refinery89
Mid-funnel: de sleutel tot merkgroei
Marketing

Michiel Postma
Freelance
Onderzoek: medewerkers willen corporate responsibility, bureaus pakken het totaal verschillend op
Marketing

Iwan Blokzijl
De Nieuwe Zaak, part of United Playgrounds
Media leveren niks op: wat wél werkt
Marketing

Kevin Wetzel
Buckaroo
[Case] Van betalen naar binden: hoe terStal groei haalt uit klantloyaliteit
E-commerce

Fouad el Maouchi
Merkle Nederland
De toekomst van loyaliteit is menselijk: Hoe media, CRM en loyaliteit samenkomen
Customer Loyalty

Ferry van de Graaf
Refinery89
Vóór de klik: De ondergewaardeerde kracht van mid-funnel metrics
Marketing