Online marketing17,1KLaura VogelsEmerceOnderzoek: wat maakt personalisatie tot een succes?Online marketing
Analytics10,6KHans VoornVoor Elkaar HoldingHoe SNS haar klanten leert kennen met social data analyseAnalytics
Dialogue Marketing20,7KRedactieEmerceVormen CRM en IoT straks het perfecte huwelijk?Dialogue Marketing
Security40,9KImre Gmelig MeijlingReact OnlineDe Panama Papers: waarom up-to-date blijven noodzakelijk isSecurity
Customer Loyalty13,4KGuy ChiswickWebloyaltyDe kracht van het mobiele loyaltyprogrammaCustomer Loyalty
Fulfillment17,1KRoy LendersDigital Operating ModelsInternationale e-fulfilment: tax, financiën en logistiek gaan hand in handFulfillment
Recruitment85,3KRedactieEmerceMachines echt beter in het aannemen van werknemers dan mens zelfRecruitment
Financials24,2KRedactieEmerceHet momentum van p2p-lenen: steeds grotere schaal, met minder spelersFinancials
Customer Service2.5kLaura VogelsEmerceOnderzoek: telefoon meest irritante klantenservicekanaalCustomer Service
Disruptie15KPieter Paul van OerleAccenture Innovation en TNWMobypark: stressvrij parkeren in den vreemdeDisruptie
Facebook12,8KEgbert van KeulenDeloitteDe anatomie van een perfecte Facebook advertentie (infographic)Facebook