Service Design98,4KKim WesterweelVODWDesign thinking: veranderen? Stap in de schoenen van je klantService Design
Customer Experience28,7KMax van KaathovenBraingineersHoe een lange laadtijd van je website er in het brein uitzietCustomer Experience
Marketing automation47,4KMark van den BergSpotlerMarketing automation in B2B is geen kant-en-klaar wondermiddelMarketing automation
Recruitment1.9kEgbert van KeulenDeloittePierre Spaninks: ‘Nieuwe VAR-wet geeft alleen schijnzekerheid’Recruitment
Disruptie26,8KPieter Paul van OerleAccenture Innovation en TNWPlugify: online bands boeken, een fluitje van een centDisruptie
Customer Service2.5kEgbert van KeulenDeloitteHoe om te gaan met lastige klanten (infographic)Customer Service
Search17,7KRomano GroenewoudSEOgeekDe power page: hoe je hele website kan meeprofiteren van één paginaSearch
Dialogue Marketing30,1KRedactieEmerceKlantgerichtheid vergroten? Zet mobiel centraalDialogue Marketing
Start-ups11,6KEgbert van KeulenDeloitteMarleen Evertsz over het nieuwe handelsplatform NxchangeStart-ups
Internet of Things31,4KRicardo PasschierSoftware AGTien dingen die je niet wist over IoTInternet of Things
Customer Experience22,2KRoel JansenUsabillaDurf te vragen: tien manieren waarop user-feedback helptCustomer Experience