Customer Experience18,3KLaura VogelsEmerceOnderzoek: alles draait om klantbeleving in 2015Customer Experience
Customer Experience36,5KMark ThijssenNetvliesReview The Cloakroom: waarom personal shoppers goud waard zijnCustomer Experience
Dialogue Marketing24,7KJan LibbengaEmerceUriBeacon: de bakenoplossing voor ‘de rest van ons’Dialogue Marketing
Innovatie44,4KPieter Paul van OerleAccenture Innovation en TNWTiqets: je entreebewijs op zak en nooit meer in de rijInnovatie
Marketing33,4KNils RooijmansWater Cooler TopicsGoogle vertelt: wat brengt Google Shopping in Nederland dit jaar?Marketing
Entertainment22,8KSuzanne CoxDutchsparksDe juiste tv-content naar de juiste klant: ‘The game is on’Entertainment
Customer Experience12,4KJan LibbengaEmerceHoe Lenovo over zijn eigen gulzigheid struikeldeCustomer Experience
Customer Experience63KNando van EssenUC Logistics & fulfilmentBol.com Plaza: fors risico voor kwaliteitsimagoCustomer Experience
Customer Service1.8kEgbert van KeulenDeloitteSociale klantservice: fail & fix (infographic)Customer Service
Attributie18,1KWil WurtzCruxDigitalKlanten van boven tot onder: een andere kijk op klantwaardeAttributie