Ontwikkel succesvolle contentformats in zes stappen
Vind jij dat de content die jouw organisatie maakt beter kan? Dan ben je niet de enige! Liefst 72% van de marketeers vindt hun eigen content beperkt.
Vind jij dat de content die jouw organisatie maakt beter kan? Dan ben je niet de enige! Liefst 72% van de marketeers vindt hun eigen content beperkt.
Audiobedrijf Harman, dat onder meer Harman Kardon en JBL maakt, contracteert Yourzine om zijn CRM-strategie op en uit te bouwen.
Ruim voor zijn jaarlijkse Dreamforce evenement, in november, kondigt CRM-gigant Salesforce weer twee nieuwe cloudproducten aan: naast de Manufacturing Cloud gaat het om de Consumer Goods Cloud. Partners die hebben bijgedragen aan de nieuwe diensten zijn Accenture en PwC.
Action, een gigantisch succes. Een formule die niet alleen fors uitbreidt maar ook enorme winsten behaalt. Action is in feite een warenhuis. Want ‘alles’ kun je er kopen. Zelfs kleding. Het concept slaat aan. ‘Grabbelen en graaien’. Dát is de kracht van het warenhuis. Zeker als de prijzen belachelijk laag zijn. Zou dat ook kunnen lukken voor het middensegment?
De term ‘hyperengaged customer’ duikt steeds vaker op. Maar bestaat die klant eigenlijk wel? Of is dat vooral een wens van marketeers?
CM.com zou overwegen het bedrijf naar de beurs te brengen. Dat zou nog voor het einde van het jaar kunnen gebeuren, aldus bronnen aan Het Financieele Dagblad.
Met een eigenzinnige strategie en slimme technologie wil citizenM haar belofte waarmaken: betaalbare, maar luxe hotelervaringen voor de reizigers die zij mobile citizens noemt. Over vijf jaar wil het bedrijf honderd hotels op toplocaties over de hele wereld in haar portfolio hebben.
Al enkele jaren staan QR-codes bekend als de moderne vervangers van de barcode. Ondertussen behoort het tot de zaken waar wij marketeers graag naar neerkijken als het gaat om technologie. Maar als er één ding is dat het QR-codedebat laat zien, dan is het dat er zeker geen consensus is – de doeltreffendheid van QR-codes wordt nog steeds fel betwist. Toch kan men de populariteit en het gebruiksgemak van dit type code niet ontkennen.
Hick’s Law, opgesteld in 1952, zegt dat hoe meer keuzes we hebben, hoe moeilijker het is om te kiezen. Anno 2019 is Hick’s Law nog steeds actueel. We hebben het geluk om veel keuzes te hebben in veel omstandigheden en scenario’s. Bijna elke Google-, Yelp- of TripAdvisor-zoekopdracht van producten en diensten onthult een overvloed aan opties. De online reputatie van je merk beïnvloedt rechtstreeks of klanten ervoor kiezen om zaken met je te doen.
Trustpilot is het grootste reviewplatform ter wereld. De wens van het bedrijf is om dat platform zo menselijk mogelijk te maken. “Mensen worden overladen met ads en campagnes, het gaat in marketing vaak over de grote getallen. Een persoonlijke review van een bedrijf maakt het menselijker.”
Wie morgen geen toegangskaartje voor de Grand Prix in Zandvoort krijgt toegewezen, maakt nog een kleine kans op de officiële tweedehandssite die er nog komt.
Deepfake-technologie heeft in de strijd tegen nepnieuws een negatief imago gekregen. Nu is er David Beckham die zich dankzij deepfake in negen talen uitspreekt tegen malaria.
Iedereen wil ‘iets’ met personalisatie, maar hoe? Wat heb je nodig, welke tools gebruik je en hoe richt je deze in zodat je gepersonaliseerd kunt communiceren? Personalisatie is het op maat maken van producten en diensten, op basis van eigenschappen of voorkeuren van de gebruiker.
Klantenservice en ticketing zijn bij NS International binnenkort voor de reiziger geen gescheiden kanalen meer.
SNSgooithetroerdrastischomengaathaardienstverleningdecentralisereneninzettenoppersoonlijkcontactmetdeklant,zomaaktedebankafgelopenweekbekend.Debankgaathiermeetegendeheersendetrendinomklantcontactalleenmaartedigitaliserenentecentraliseren.