More stories

Hoe ontwikkel je bedrijfs- en persoonlijke groei in B2B?

We leven in een nieuw tijdperk van B2B-marketing, een tijd van aandacht geven, in plaats van erom te vragen. Een tijd van data-analyse om mensen beter te begrijpen.

Customer Service

Waarom slimme bedrijven toonaangevend zijn met een Digital Experience Platform (DXP)

De dreiging van digitale disruptie raakt een groter aantal bedrijven dan ooit tevoren. Sinds 2000 is meer dan de helft van de Fortune 500-bedrijven failliet gegaan, overgenomen of anderszins opgehouden te bestaan. Een optimale customer experience is een kritische succesfactor voor digitale disruptie. Bedrijven in alle sectoren maken gebruik van digitale tools en technologie om betere digitale ervaringen te creëren die de betrokkenheid van gebruikers verbeteren, de operationele efficiëntie verhogen en kritieke processen stroomlijnen. Een Digital Experience Platform (DXP) kan je hierbij helpen. Lees in deze whitepaper hoe je een dergelijk platform ontwikkeld.

B2B Digital

Dit zijn de drie belangrijkste ontwikkelingen voor frontoffice-transformatie

Voor het aangaan van duurzame en relevante klantrelaties is een goede frontoffice essentieel. Drie belangrijke ontwikkelingen die de komende jaren een bepalende rol gaan spelen bij frontoffice-transformaties. 

Customer Service

Onderzoek: Zo word je een leider in datamanagement

Oracle heeft onderzoek gedaan naar hoe je een dataleider wordt. Dit onderzoek is gebaseerd op een wereldwijde survey onder executives vanuit verschillende bedrijven. Lees welke drie stappen er nodig zijn in je reis naar het worden van een dataleider.

B2B Digital
Premium

Consumenten én vakexperts bepalen winnaars Shopping Awards 2020

De Shopping Awards zijn vernieuwd! In de nieuwe opzet van 2020 worden de winnaars van de Shopping Awards bepaald volgens het Songfestival model en het Wisdom of the Crowd principe.

E-commerce

Happyslider wint ‘Beste Reisidee 2020’

Start-up Happyslider uit Amersfoort heeft gisteren op de Vakantiebeurs-vakdag de prijs ‘Beste Reisidee 2020’ gewonnen na een eindbeoordeling door een jury.

E-commerce

Maak de transitie naar Customer Experience Optimization (CXO)

Conversieoptimalisatie richt zich op het optimaliseren van de conversieratio op een website. De customer journey van tegenwoordig bestaat uit meerdere touchpoints waardoor CRO alleen niet meer genoeg is. Je moet de ideale mix creëren tussen user experience (UX), pakkende advertenties en call to actions (CTA) en aansluitende persuasion tactieken. Dit noem je customer experience optimization (CXO).

Conversie

Van slimme displays tot zelfrijdende auto’s: hoe innoveer je om de consument van morgen te bedienen? 

Technologische ontwikkelingen leiden tot veranderend consumentengedrag. De verwachtingen worden bijgesteld, omdat technologieën meer mogelijk maken.

Customer Experience

In vier stappen een goede user experience creëren op verschillende apparaten

User experience design is de afgelopen vijftien tot twintig jaar een enorm belangrijke factor geworden binnen het medialandschap.

Customer Experience

PGGM: ‘Wij willen de Bol.com van de pensioensector zijn’

Het pensioenstelsel is aan verandering toe en de trend naar individualisering zet door. De consument verwacht steeds vaker excellente klantbediening.

Customer Experience

‘Online opzeggen vaak moeilijk gemaakt’

Bedrijven maken het vaak te moeilijk om online accounts of abonnementen op te zeggen. Dat stelt de Consumentenbond, die het opzeggemak van 125 populaire diensten onder de loep nam.

Customer Experience

Digitaal sparen Albert Heijn: meer convenience, engagement én insights

Albert Heijn lanceerde onlangs haar digitale spaarprogramma. Daarmee biedt Appie zijn klanten talrijke voordelen, zowel in de winkel als online.

Customer Experience

Gemak dient de mens | De moderne winkelervaring: Modern, eenvoudig en consistent

Alles draait tegenwoordig om de klant, als retailer wil je consumenten aan je merk binden en hen een moderne en consistente klantbeleving bieden. Om de klanttevredenheid en beleving te verbeteren hebben retailers de afgelopen jaren geïnvesteerd in moderne technologie. Technologieën dragen bij aan snelheid en efficiëntie van het shoppen. Online retailers zijn trendsetters wat logistieke processen, gemak en klantbeleving betreft. Hoe maak je als traditionele retailer een inhaalslag?

Customer Experience

Waarom je het niet redt met alleen e-commerce

Vergeet e-commerce en omarm unified commerce. Dit is de enige manier om je klant dat te bieden wat nodig is: een customer centric experience.

Customer Service

Testresultaten koppelen aan customer-journeys

Hoe koppel je ’The big picture’ aan al je testresultaten met het Mental-journey Model? Hoe voorkom je dat testresultaten verloren raken tussen alle andere learnings van testen die je hebt gedaan?

Customer Experience