Thuis Hypotheek van Centraal Beheer via geautomatiseerd advies
De Thuis Hypotheek van Centraal Beheer is nu ook af te sluiten via een volledig geautomatiseerd advies. Hiervoor werkt de verzekeraar samen met online adviesontwikkelaar Fiew.
De Thuis Hypotheek van Centraal Beheer is nu ook af te sluiten via een volledig geautomatiseerd advies. Hiervoor werkt de verzekeraar samen met online adviesontwikkelaar Fiew.
De koek leek al aardig verdeeld te zijn, maar SAP denkt nog een slag te kunnen slaan op de markt voor customer relationship management (CRM). Met een nieuwe suite, met daarin diverse opgekochte bedrijven, verwacht het hoge ogen te gooien. De verkoop staat niet langer centraal. Het gaat om de klant, zijn profiel en uiteindelijk dus de loyaliteit.
Digitalisering en technologische ontwikkelingen hebben de verwachtingen en het gedrag van de consument sterk beïnvloed en veranderd. Het is dan ook tijd voor een compleet nieuwe winkelervaring: ‘the next shopping experience’, die innovatieve visualisatietechnieken combineert met kunstmatige intelligentie. Wat houdt dit precies in?
Al 79 procent van de bestellingen bij thuisbezorgd.nl wordt mobiel geplaatst. Maar hoe lang het mobiele kanaal zo belangrijk blijft is nog maar de vraag. Moederbedrijf Takeaway.com ziet namelijk toekomst in het stemgestuurd eten bestellen. Na een eerste proef in Duitsland met Amazon Alexa, kijkt het bedrijf nu of en hoe een dergelijke voice-oplossing in andere landen is te introduceren.
In de praktijk blijken consumenten weinig van ‘de klant centraal stellen’ te merken. Voor een deel komt dat doordat organisaties druk bezig zijn om interne uitdagingen het hoofd te bieden. Van die mooi bedachte customer experience blijft in de praktijk weinig over. Service Design geeft bedrijven een duidelijk framework én maakt van het ‘denken vanuit de klant’ een tweede natuur.
Het is nog enkele seconden rustig voor de chaos uitbreekt in het Washington Square Park in New York. Mensen lopen achter elkaar, turend naar hun smartphone. Dan zet een van hun het op rennen. Eerst een. Dan nog een. Als een zwerm bijen bewegen tientallen mensen al snel richting één plek. Door die specifieke locatie te scannen kunnen ze de dan nieuw gelanceerde Nike-sneaker kopen.
Franse consumenten kunnen vanaf begin 2019 de dagelijkse boodschappen gaan doen door tegen een apparaatje van Google te praten: een smartphone of een slimme speaker. Daartoe tekende supermarktketen Carrefour een samenwerking met het technologiebedrijf die ook grote impact heeft op de backoffice.
Appmarketing bureau Prappers Media lanceert een nieuw label Voice Search Digital dat zich helemaal richt op voice strategieën en diensten.
Is de klantreis van je klant inzichtelijk en weet je wat ze in iedere fase nodig hebben om over te gaan tot een aankoop? Deze whitepaper beschrijft hoe je met behulp van het see-think-do-care model van Google doelgericht aan de slag kunt. Deze whitepaper biedt handvatten en praktische tips om de customer journey in kaart te brengen en te optimaliseren.
‘Even Apeldoorn bellen’. Iedereen kent de slogan, weet wel een paar commercials te noemen. En ze worden overwegend ook positief gewaardeerd. Ze zijn grappig, fris en spreken tot de verbeelding. Maar … van wie is die reclame eigenlijk? En wat heeft neuromarketing daarmee te maken?
Met de toevoeging van de Nederlandse taal aan Google Assistant, zet de digitale butler serieuze eerste stappen in ons land. Wat betekent dit voor het online zoeken – en daarmee bedrijven die nu nog druk optimaliseren met meer traditionele zoekmachineoptimalisatie?
De integratie tussen online en offline verkooppunten is voor de meeste omnichannel retailers nog steeds geen realiteit. Ze schrikken terug voor de benodigde investeringen, terwijl de ervaring leert dat die snel terug te verdienen zijn.
Een campagne rondom de feestdagen met daarin naast een pop-up store zo’n beetje ieder denkbaar digitaal middel, heeft IKEA’s webwinkel op de kaart gezet. Tijdelijk althans. Opvallende keuze: het bedrijf heeft tv links laten liggen. Dat vertelde Nina Balvert, Country Digital Manager, gisteren op Emerce Digital Marketing Live!. Het resultaat: in de laatste zes weken van het jaar zette het online een derde meer om.
De wereld van chatbots, digitale assistants en slimme speakers zoals Google Home en Amazon Alexa wordt in rap tempo volwassen. […]
De opkomst van 5G, AI en machine learning, de Internet of Things en VR/AR/MR stellen merken in staat hun doelgroep op nieuwe manieren te bereiken, maar elke innovatie brengt ook zijn eigen uitdagingen mee. Technologie beïnvloedt organisaties disruptief, en dit heeft invloed op alle aspecten van een merk. Wat is een kans, en wat is een bedreiging?