LiveChat Service opent kantoor in New York
Het Nederlandse LiveChat Service gaat uitbreiden naar de Verenigde Staten met een nieuw kantoor in New York. Eerder waren er al kantoren in Groningen en Berlijn geopend.
Het Nederlandse LiveChat Service gaat uitbreiden naar de Verenigde Staten met een nieuw kantoor in New York. Eerder waren er al kantoren in Groningen en Berlijn geopend.
Alexander Zwart is als Tribe Lead Digital Platform werkzaam bij Rabobank en gaat in gesprek met Hans Voorn in op de nieuwste ontwikkelingen in zijn vakgebied
Bloemenveiling Royal FloraHolland zet WhatsApp in als volwaardig servicekanaal voor haar klanten. Kwekers en kopers kunnen het Contact Center van Royal Floraholland ‘appen’ waar en wanneer het hen uitkomt.
Veel gemeenten gaan stoppen met dienstverlening via WhatsApp vanwege de nieuwe voorwaarden van de Facebook dochter. Zeker 54 Nederlandse gemeenten zijn vanaf zaterdag voor inwoners niet meer bereikbaar via WhatsApp, zo blijkt uit een rondgang door NU.nl.
Hoe gaan overheden wereldwijd – en vooral in Nederland – om met alle technologische ontwikkelingen? In een serie van negen webartikelen wordt ingegaan op de belangrijkste (toekomst)trends voor de publieke sector. Aflevering negen: hoe kan de beleving van overheidsdiensten door burgers worden geoptimaliseerd?
Wereldspeler FrieslandCampina heeft naast Europa, China, Zuidoost-Azië, het Midden-Oosten en Afrika ook zijn aanwezigheid in Amerika versterkt met de overname van twee kaasimporteurs- en distribiteurs. Met zoveel diverse markten is het flink aanpoten om één van hun doelen, ‘zijn waar de klant is’, steeds weer te bereiken.
Thuiswinkel.org waarschuwt voor misleidende afbeeldingen op websites. De Reclame Code Commissie heeft onlangs uitspraak gedaan in een zaak over een advertentie op een website waarin een deurdranger wordt aangeboden. Bij de aanprijzing is een afbeelding van een metalen blok met scharnierende arm te zien. Bij ontvangst van de deurdranger bleek geen arm te zijn meegeleverd.
De anders tot in de puntjes voorbereide keynote van CEO Marc Benioff tijdens Dreamforce, het jaarcongres van Salesforce in San Francisco, werd gisteren voor het eerst in jaren verstoord door vertegenwoordigers van de Democratic Socialists of America (DSA). Die zijn niet gelukkig met het contract dat het bedrijf afsloot met de omstreden US Customs and Border Protection agency.
De vraag naar klantenservicemedewerkers blijft groeien. In het eerste kwartaal van dit jaar waren er 8000 vacatures, 3000 meer dan in het eerste kwartaal van 2017. Ook steeg in deze periode het totaal aantal mensen werkzaam in klantcontactberoepen flink: van 140.000 naar 154.000. Dat blijkt uit CBS-cijfers die uitkeringsinstantie UWV en de Klantenservice Federatie (KSF) onderzochten.
Klanten van CM.com kunnen voortaan gebruik maken van Apple Business Chat. Daardoor kunnen ze communiceren via de berichten-app op iPhone, iPad, Mac en Apple Watch.
De verwachtingen voor service van zakelijke dienstverleners zijn geleidelijk aan het veranderen. De verbeterde gebruikservaring, service, personalisatie en de transparantie die we steeds vaker en in hogere mate terugzien in de B2C-wereld, is ook voor B2B-bedrijven steeds belangrijker. Om zakelijke klanten beter te bedienen zetten steeds meer B2B-bedrijven een digitaal selfcare portal in. Met deze portal kunnen bedrijven gerichter zaken doen en efficiënter groeien.
Uit de B2B E-commerce Markt Monitor blijkt dat de belangrijkste reden om zakelijk online te bestellen tijdsbesparing is. Maar op basis waarvan selecteert iemand de webwinkel?
De Autoriteit Consument & Markt (ACM) heeft webwinkel VidaXL aangesproken op de slechte bereikbaarheid van zijn klantenservice. De Limburgers beloven hun gedrag te verbeteren.
Ook al ben je als bedrijf zelf niet bezig met je online imago, consumenten delen hun ervaringen en bouwen zo je online reputatie op.
Vind jij dat de content die jouw organisatie maakt beter kan? Dan ben je niet de enige! Liefst 72% van de marketeers vindt hun eigen content beperkt.