a.s.r. kiest voor chatbot CX Company
Verzekeraar a.s.r. maakt voortaan gebruik van een chatbot van CX Company. Deze kan ook chatbotdialogen beschikbaar maken bij Facebook Messenger en WhatsApp.
Verzekeraar a.s.r. maakt voortaan gebruik van een chatbot van CX Company. Deze kan ook chatbotdialogen beschikbaar maken bij Facebook Messenger en WhatsApp.
Emoties zorgen voor stickiness. Dit betekent dat je voor engagement verder moet gaan dan alleen het stimuleren of belonen van transacties. Hiervoor dien je inzicht te hebben in de doelgroepen met wie je de relatie wilt versterken. Je moet begrijpen welke behoeften ze hebben, welke vragen ze hebben en hoe je als bedrijf hen kunt helpen of blij maken. Hoe hebben Albert Heijn, Hunkemöller en Beerwulf de relatie met hun klanten succesvol versterkt?
De tweede plek van de Emerce Top 10 European Start-up is dit jaar voor Adcombi. De Nederlandse start-up biedt hyperlokale, gepersonaliseerde programmatic advertising die de web-to-store traffic verhoogt.
Als professionele contentmarketingstrateeg of -manager ben je al een tijdje bezig vanuit je contentmarketingstrategie met productie, distributie, rapportage en optimalisatie. Je hebt research gedaan en hebt licenties op systemen om met meerdere mensen content te delen en te ontwikkelen. Maar kun je in één overzicht aan de rest van de organisatie laten zien wat je doet voor jouw merk? Heb je de juiste structuur aangebracht zodat het makkelijk wordt om iedereen mee te nemen in jouw verhaal? Het Content Marketing Strategy-model helpt je hiermee.
TMG sluit een strategisch samenwerkingsverband met het nieuwe YouTube-servicebureau 5PM uit Amsterdam. Het mediabedrijf wil de exploitatie van zijn video’s op het videoplatform laten verbeteren.
Rituals is een campagne gestart waarbij bezoekers van Schiphol (zowel voor als na de paspoortcontrole) op de producten van het merk worden gewezen. Hiervoor worden digitale en fysieke hulpmiddelen ingezet, zoals pop-up stores, cadeaukaarten en digitale advertenties. De actieperiode is van 1 november tot en met 31 december.
Veel bedrijven zeggen dat ze klantgericht werken, terwijl ze vooral techcentrisch zijn. Om loyale klanten te winnen, moeten deze organisaties eerst naar de onderliggende wensen en behoeften van consumenten kijken om daarna de techniek in te zetten die daar invulling aangeeft.
Adverteerders geven volgend jaar 14,7 miljard dollar uit aan programmatic ingekochte digitale reclameuitingen. Dat is 19 procent meer dan in 2018, aldus een rapport van OnAudience.com.
Een goed uitgewerkt Customer Data Platform is in te zetten als ultieme campagnetool voor alle data binnen jouw bedrijf. Met deze data kan je profielen inzichtelijk maken en zo gerichter adverteren en een betere gepersonaliseerde klantervaring bieden. Maar hoe begin je hiermee?
Omnicombureaus Databay, DDB & Tribal en Etcetera fuseren per 1 januari samen tot DDB Unlimited. De nadruk komt te liggen […]
De grootste en meest succesvolle Black Friday ooit. Als consument kon je offline en online niet om Black Friday heen. Het aantal iDEAL betalingen lag 72 procent hoger dan normaal, terwijl met pinpassen zestien procent meer werd afgerekend. Wat kunnen e-mailmarketeers leren van Black Friday?
Ster start vandaag een campagne om ook kleine adverteerders aan te trekken. Al vanaf 1.000 euro start je al een online bannercampagne.
Greenhouse Group ontwikkelde voor American Express een outdoorcampagne waarbij iedere uiting in Nederland uniek is. Diezelfde unieke uiting is ook lokaal via social verspreid.
De Kansspelautoriteit (Ksa) waarschuwt voor het piramidespel Geldbloem, dat wordt aanbevolen via Snapchat, Instagram en Facebook. Het spel vertoont alle […]
In de social media trends voor 2019 zie je een interessante paradox: aan de ene kant besteden we steeds meer tijd aan social, aan de andere kant doen we dat steeds meer privé. Wat betekent dat voor adverteerders? Je leest het in deze longread.