Emakina vernieuwt World Press Photo Foundation online
Emakina Nederland gaat de corporate website van de organisatie achter de World Press Photo in het nieuw steken.
Emakina Nederland gaat de corporate website van de organisatie achter de World Press Photo in het nieuw steken.
Slimme apps in onder andere Groot-Brittannië en de Verenigde Staten laten zien dat digitalisering van de kortingsbon grote kansen biedt voor supermarkten om buyer loopste creëren. Met aanbiedingen op maat, een sterkere dialoog en meer grip op in- en verkoop.
De mobiele trends voor 2019 zou je kunnen samenvatten met meer, meer en nog meer mobiel gebruik. Denk aan de opkomst van voice, maar ook je mobiel als middelpunt in het internet of things en search. Al is er een tegenbeweging.. onder andere Google en Apple willen met apps je telefoonverslaving tegengaan.
De twintigjarige Tim van der Wiel is oprichter van GoSpooky, het eerste Snapchat-bureau van Nederland. De jonge ondernemer richtte onlangs ook Speaky op, een nieuw bureau in voice-technologie. Een jongensboek, met als eerste hoofdstuk ‘ik startte een twitteraccount op mijn zolderkamer.’
Retail is niet dood, alleen saaie retail gaat dood. Voor de consument is het makkelijk om te switchen tussen bedrijven. Toch slagen sommige bedrijven erin veel loyaliteit bij hun klanten te ontwikkelen. Wat doen deze bedrijven goed en hoe kun je klanten wel loyaal maken aan jouw merk? De essentie is het bieden van een goede customer experience door op emoties als vertrouwen, eerlijkheid en integriteit in te spelen.
KPN, DELA en Zilveren Kruis Achmea zijn als finalisten geselecteerd voor de DDMA Customer Data Award 2019. De genomineerden presenteren zich tijdens de DDMA Data Dag 2019 op 24 januari in de Kromhouthal in Amsterdam.
Buienradar.nl is door het publiek verkozen tot de website van het jaar. Het team achter de website kreeg de prijs donderdag uitgereikt tijdens een gala in Amsterdam.
Gisteravond vond de derde editie van de Dutch Search Awards plaats bij DeFabrique in Utrecht. Hostess Tess Milne overhandigde de awards aan de beste agencies, merken en professionals. Dé bekroning op hun werk van het afgelopen jaar.
Voor het eerst werd in Pakhuis de Zwijger in Amsterdam gisteren Emerce Google Analytics gehouden. Bezoekers hoorden de laatste ontwikkelingen op het gebied van het verwerken en analyseren van data voor het optimaliseren van business beslissingen. Sprekers op Emerce GAUC waren onder meer Niek Bronswijk van Albert Heijn Online en Volkert Wilkens van Google. De foto’s zijn van Peter Boer.
Als je jezelf ooit vragen hebt gesteld zoals, hoe lang moet mijn copy zijn, of wat moet mijn kop zeggen of hoe structureer ik al deze dingen? Dan ken je de frustratie die hoort bij het schrijven van converterende copy. En als je ooit het gevoel hebt gehad vast te zitten, zijn er waarschijnlijk veel dingen die je eerder hebt geprobeerd. Je zei “Ik ga Googlen naar copywriting-formules” en “Oh, ik ga een paar sjablonen downloaden” of “Ik ga hier gewoon even zitten huilen.” Het is heel makkelijk om al deze dingen te doen en nog steeds het gevoel te hebben dat absoluut geen idee hebt waar je moet beginnen. En je bent niet de enige.
Net als in kunst en architectuur zijn er in webdesign bepaalde stromingen die komen en gaan. De afgelopen twee jaar heeft brutalisme aan populariteit gewonnen. Een ruige stijl die veel mensen als verrassend of zelfs als lelijk en ongebruiksvriendelijk bestempelen. Wat is het, waar komt het vandaan en zijn deze aantijgingen waar?
De health-bewuste consument biedt veel kansen voor marketeers en creatieven. Want hoe laat deze health-bewuste consument zich informeren? Hoe maakt die haar keuzes? En wat zijn doorslaggevende aankoopredenen? Het nieuwste branche-onderzoek ‘Health’ van BrandDeli duikt in de trends binnen health en signaleert vijf kansen voor adverteerders in de voeding- en lifestyle-branche.
Bijna alle ziekenhuizen in Nederland zijn niet goed digitaal toegankelijk voor mensen met een beperking. Hiermee zijn ze in overtreding van een nieuwe wet die afgelopen zomer is ingevoerd op basis van Europese besluitvorming.
Black Friday is voor Skyscanner aanleiding om de data van vorig jaar er eens bij te pakken. Nu is het shoppingevenement nog niet echt ingeburgerd in Nederland, dus de resultaten uit het verleden geven in dit geval zeker geen garantie voor de toekomst. Toch is het aardig om te zien welke bestemmingen koopjesjagers op Black Friday zoeken en boeken.
Een bestemming echt beleven, dat is wat de meeste Europese reizigers zoeken op vakantie. Expedia ziet vijf trends die in 2019 zullen doorzetten.