Activatiebureau Conspiracy Concepts failliet
Het Amsterdamse reclame- en activatiebureau Conspiracy Concepts, dat tien jaar terug nog de conceptontwikkeling en creatie van de cross-mediale campagnes van MySpace in de Benelux verzorgde, is failliet.
Het Amsterdamse reclame- en activatiebureau Conspiracy Concepts, dat tien jaar terug nog de conceptontwikkeling en creatie van de cross-mediale campagnes van MySpace in de Benelux verzorgde, is failliet.
Adobe heeft over het tweede kwartaal van het gebroken boekjaar een recordomzet geboekt van 1,77 miljard dollar, 26 procent meer dan een jaar terug en ver boven de verwachting van analisten.
Instagram Stories, het onderdeel dat de Facebook dochter heeft afgekeken van Snapchat, heeft 250 miljoen dagelijks actieve gebruikers. Dat meldde verkoopdirecteur Carolyn Everson aan CNBC.
Met een groot reuzenrad, een private lounge en een gigantisch billboard op het Palais krijgt Snapchat alle aandacht van bezoekers en passanten op de boulevard in Cannes.
Nextail, de online organisatie van Blokker Holding, rolt TradeTrackers Real Attribution uit voor haar affiliate marketingcampagnes. De retailorganisatie wil alle sitebeheerders belonen die betrokken zijn in het conversiepad voor zijn campagnes.
Zowel de reisbranche als de hotellerie kunnen e-mailmarketing effectiever inzetten. Dit blijkt uit onderzoek van branchevereniging DDMA naar de campagnes die in 2016 door de grootste bedrijven in 24 sectoren werden verstuurd.
Dropbox is dit jaar partner van de Cannes Lions School. Alle creatieve talenten die dit jaar meedoen aan het week durende programma maken kennis met productietool Dropbox Paper.
Grote bedrijven kopen steeds vaker zelf marketing- en mediatechnologie in plaats dat in te huren bij specialistische bureaus. Ook kiezen ze makkelijker voor consultancies voor het opstellen van hun nieuwe digitale strategieën.
De vraag of en hoe effectief een reclameboodschap eigenlijk is, is lang besmet geweest. Creatie op zich is het hoogste doel, aldus de reclamemakers zelf. Die tijd lijkt voorbij, gezien de inzendingen voor de Cannes Lions.
De sprekers van Dutch Digital Day zijn bekend, de derde editie van de inspiratiedag van Dutch Digital Agencies. Centraal thema is: de impact van digitale superkrachten.
Wat begonnen is als een lokale marketingcampagne voor de Benelux is inmiddels uitgegroeid tot een succesvolle wereldwijde campagne voor Adobe Stock: The Hovering Art Director. De campagne is ingezonden voor de Cannes Lions en zal daar ook worden gepresenteerd bij de Nederlandse handelsmissie Embassy of Dutch Creativity, waar Adobe een van de partners van is. We spreken met Alexander Meyers, Marketing Manager Adobe Benelux.
Iedere dag twee live video’s vanuit Cannes. Dat is wat Lions Live omvat. Een manier voor de thuisblijver om toch live de sfeer op te snuiven en mee te luisteren met hot topics.
Het beste werk met programmatic advertising van voorlopersland Nederland is zojuist bekroond tijdens de eerste IAB Programmatic Awards.
Wehkamp won zowel de juryprijs als de publieksprijs voor beste campagne tijdens de DDMA E-mail Awards 2017. Marjolein Kleiberg van TUI werd uitgeroepen tot E-mail Vrouw van het Jaar.
Dit voorjaar heeft Magento officieel aangekondigd een B2B-module te lanceren. Hoewel het bedrijf de zakelijke markt lange tijd links heeft laten liggen, maakt het er nu geen geheim van daar verandering in te willen brengen. Wat gaan we daar van terugzien?