Yourzine ontwikkelt klantcontactstrategie voor Peugeot en Citroën Benelux
Yourzine gaat de volledige klantcontactstrategie ontwikkelen voor Peugeot en Citroën Benelux en van daaruit campagnes optimaliseren.
Yourzine gaat de volledige klantcontactstrategie ontwikkelen voor Peugeot en Citroën Benelux en van daaruit campagnes optimaliseren.
Internetbureau GoalGorilla heeft via Symbid 200.000 euro opgehaald voor de ontwikkeling van Drupal Social, een ‘zakelijk platform van de toekomst’. Drupal Social moet het ouderwetse (en vaak dure) intranet vervangen.
Ook het logistieke bedrijf TNT wil digitaal transformeren. Maar hoe zorg je voor een consistente invulling van al die online uitingen en kanalen als je in meer dan 200 landen actief bent en in 36 talen communiceert? In gesprek met Denise Kuschewski, Head of Digital Content bij TNT.
De Bijenkorf App breidt uit met een extensie voor de Apple Watch. Met die extensie kan de gebruiker van een Apple Watch meteen zijn puntensaldo, puntenwaarde en ledenstatus inzien.
Het Amsterdamse LeadBoxer, dat verkoopteams helpt met het identificeren van leads uit websiteverkeer, heeft een half miljoen euro groeigeld gekregen van The Hatch Firm.
In het campagnepanel beoordelen drie deskundigen een campagne. Dit keer een gigapixelfoto voor Radio 538-fans en Lidl-klanten.
Kassa app Cashr biedt voortaan de mogelijkheid om digitale stempels van een klantenspaarsysteem in te lezen. Bij inwisseling van digitale punten kan bijvoorbeeld een korting, een gratis kop koffie of een twee-in-één-actie worden gegeven.
De organisatie die de kijkcijfers voor televisie meet, SKO, gaat zijn metingen van internetcontent per 1 januari ook op dagelijkse basis rapporteren.
Lijstjes, lijstjes, lijstjes om 2015 mee af te sluiten. Start 2016 goed met deze 16 linkbuilding tips.
Linkbuilding is meestal het sluitstuk van een SEO campagne. Terwijl je organic search ranking meestal het meeste baat heeft bij meer kwalitatieve links naar je site.
Onlinemarketingbureau Fingerspitz moet de autosite van de Persgroep, Autotrack.nl, beter vindbaar gaan maken.
Video-advertenties zorgen met 35 procent groei voor een steeds groter aandeel binnen de display advertentiemarkt, terwijl de omzet op rich media-formaten een forse daling laat zien van 16 procent. Dat is een van de uitkomsten in de kwartaalupdate van Online Ad Spend Study die Deloitte uitvoerde in opdracht van IAB Nederland.
De Provincie Flevoland heeft zijn website vernieuwd en maakt voortaan gebruik van Kentico, een totaaloplossing voor online marketing, CMS en e-commerce. Integratie- en websitespecialist Datacon was verantwoordelijk voor de bouw en implementatie van de website.
Deniz Alkaç is een doorzetter. Hij is van school gegaan zonder diploma, omdat het zijn plannen ‘in de weg stond’, heeft zichzelf opgewerkt tot web content maker van grote merken als Veronica en Maybelline en is inmiddels volledig eigenaar van Bruut Amsterdam, voorheen Bruut tv.
Adblockers waren in 2015 de ‘talk of the town’. Het gebruik ervan explodeerde in de tweede helft van het jaar. Inmiddels heeft 20 procent van de Nederlanders een adblocker. En dat aandeel zal de komende tijd alleen maar toenemen. Waarom? De Nederlandse consument ergert zich aan online advertenties. En daar moet wat aan veranderen.
Sanoma Media in Nederland gaat zijn online reclameruimte exploiteren met de technologie van Improve Digital.