Marketingbaas Peter van Mourik vertrekt bij Plus
Directeur marketing & communicatie Peter van Mourik verlaat Plus Retail. Hij gaat aan de slag als algemeen directeur bij de inkoopvereniging Maxxam, schrijft Foodclicks.
Directeur marketing & communicatie Peter van Mourik verlaat Plus Retail. Hij gaat aan de slag als algemeen directeur bij de inkoopvereniging Maxxam, schrijft Foodclicks.
Een nieuwe geldmachine staat aan bij bol.com en hij gaat steeds harder draaien. De inkomsten uit online reclame groeien van kwartaal op kwartaal.
Performance Max wordt soms gezien als iets voor ‘luie’ marketeers. Dat klopt niet: het kan juist betere resultaten opleveren dan een ‘reguliere’ campagne.
De nominaties voor de Website van het Jaar-verkiezing 2023 zijn bekend. Stemmen kan over twee weken, gedurende een maand.
In deze video vertelt Corné Dubelaar (Triple) over Team Gullit, de eerste onafhankelijke FIFA-academie ter wereld.
Een goede marketeer is constant bezig met optimaliseren. Een grote uitdaging, want de ontwikkelingen binnen het digitale landschap gaan snel […]
Steve Klare en Timo Archutowski, beiden afkomstig van online marketingbureau Level Up Group (LUG) uit Amsterdam, hebben besloten om samen een eigen bureau te starten. Bastian Lewis zal zich richten op online adverteren voor snelgroeiende startups en scale-ups.
Wonderland, gespecialiseerd in merkidentiteit en experience design, sluit zich aan bij de internationale bureaugroep die in 2022 is opgericht door Triple en code d’azur.
HEMA lanceert in samenwerking met social technology agency Gospooky een speciale kledingcollectie op social gaming platform Roblox. HEMA is daarmee het eerste Nederlandse merk dat Roblox inzet binnen een marketingcampagne.
Schiphol heeft allerlei interessante mogelijkheden voor adverteerders, mits je een duidelijke doelstelling kiest en je rekening houdt met de context.
X, voorheen Twitter, zal stoppen met het aanbieden van advertenties die gebruikers aanmoedigen om adverteerders rechtstreeks vanaf hun eigen tijdlijn te volgen.
YouTube gaat gebruikers dwingen om adblockers uit te schakelen of om een betaald YouTube Premium-abonnement zonder reclame te nemen. In plaats van een reclame krijgen gebruikers dertig of zestig seconden een klokje in beeld waarbij ze actie kunnen ondernemen.
Twee jaar na de overname door marketingbedrijf Shopsuite krijgt Fashionchick een nieuw uiterlijk en een andere opzet.
OHRA wil gemak en de menselijke maat in zijn contact met klanten. Dat betekent: soms informatie via de app, soms gewoon bellen als dat fijner is.
Ben je op zoek naar meer websiteverkeer van lokale zoekers op Google? Het team van Ronkot deelt zijn lokale SEO-tips in deze infographic. 46 procent van alle zoekvragen hebben een lokaal karakter. Meer dan de helft van de gebruikers gebruikt hiervoor een smartphone en bedrijven die worden gevonden krijgen vaak nog dezelfde dag bezoek.