Salarisonderzoek Nederlandse Online industrie 2024
Wat verdien je nu in welke functie? En wat vinden digital professionals eigenlijk belangrijk in hun werk? Deze vragen en […]
Wat verdien je nu in welke functie? En wat vinden digital professionals eigenlijk belangrijk in hun werk? Deze vragen en […]
“Ja, de zoektocht naar talent is er nog steeds, maar er komen meer kwalitatieve open sollicitaties binnen.” Nienke van Heusden, van bureau Kaliber, kijkt in Emerce Agency Talk naar ontwikkelingen op de arbeidsmarkt.
De Franse media- en marketingroep Publicis heeft unieke 100.000 gepersonaliseerde nieuwjaarswensen geproduceerd met AI voor elk van zijn medewerkers.
Online reisbureau Travix kondigt de benoeming van Mira van Houwelingen tot Chief Marketing Officer aan. Zij wordt verantwoordelijk voor de wereldwijde marketinginitiatieven en moet in de Benelux CheapTickets steviger gaan positioneren.
Only creative entrepreneurs breidt verder uit met de toevoeging van het Nijmeegse contentbureau R&Z Content Makers. Het bureau is gespecialiseerd in copywriting, bedrijfsjournalistiek en het produceren van podcasts.
De Universiteit Twente is een socialcampagne begonnen richting aankomende studenten en hun ouders. De instelling probeert op toegankelijke wijze vragen en onzekerheden weg te nemen. Niet alle technische universiteiten zijn zo ver.
YouGov heeft voor 315 miljoen euro de consumer panel services van GfK overgenomen. De overname van CPS GfK past in de langetermijngroeistrategie van het bedrijf.
Belgische influencers hoeven niet langer hun ondernemingsadres rechtstreeks te delen op sociale media, zo schrijft De Standaard. Ze mogen nu ook verwijzen naar een website waar dat adres kenbaar wordt gemaakt.
Mediabureau ZIGT neemt BossData over, een digital agency in Antwerpen met 35 digitale experts. Deze strategische zet is bedoeld om de expertise en dienstverlening van ZIGT op het gebied van digitale media verder te versterken, zo zegt het bedrijf.
De nieuwsbrief ontwikkelt zich onder invloed van data steeds meer tot een gepersonaliseerd, zelfstandig medium: minder e-mails met meer impact.
De nieuwe standaard voor het meten en rapporteren van websites en apps, NMO Online, is vanaf vandaag beschikbaar voor de hele markt.
Vanaf januari 2025 bundelen Junction creative + digital agency Tussendoor Internet & Marketing en Vorm 2 hun krachten. Letterlijk, want de drie bureaus delen vanaf dan niet alleen een visie, maar ook een werkplek.
Het is Criteo serieus met retailmedia als advertentievorm. Het Franse bedrijf stelt er een aparte general manager voor aan, in de persoon van de Duitse Melanie Zimmermann.
LinkedIn profiteert van de aanhoudende controverse bij X (voorheen Twitter) van Elon Musk. Veel adverteerders verleggen hun reclamebudgetten van X naar LinkedIn. De tarieven zijn door de gestegen vraag met 30 procent gestegen.
Adresgegevens van klanten van KPN mogen met ingang van volgende maand niet langer worden doorverkocht. KPN heeft in reactie op onderzoek van RTL Nieuws afspraken hierover gemaakt met kredietinformatiebureau Experian.