Top 5 meest innovatieve campagnes van 2020
Welke campagnes hebben het afgelopen jaar de meeste indruk gemaakt? Wie wist in 2020 ondanks of dankzij de huidige situatie te innoveren?
Welke campagnes hebben het afgelopen jaar de meeste indruk gemaakt? Wie wist in 2020 ondanks of dankzij de huidige situatie te innoveren?
Door de cookiewet, GDPR, publieke opinie ten opzichte van privacy, Apple’s Intelligent Tracking Prevention (ITP) en andere browser updates neemt de effectiviteit van tracking cookies steeds verder af. Hoe speel je hier handig op in? Bekijk de webinar.
The Social CEO van Damian Corbet wil leidinggevenden inspireren om social media te omarmen. Een samenvatting van de belangrijkste inzichten uit het boek.
Google heeft een overeenkomst gesloten met een alliantie van Franse uitgevers over betalingen voor online content.
Amazon heeft een uitzendlicentie voor televisie aangevraagd in Duitsland. Het gaat waarschijnlijk om een streamingkanaal voor de Champions League.
De Amerikaanse regering heeft Australië gevraagd om voorgestelde wetten die Facebook en Google dwingen om te betalen voor nieuws afkomstig van de lokale media te schrappen.
De wet Kansspelen op afstand zal naar verwachting op 1 april 2021 in werking treden. Dit is een maand later dan de bedoeling was. Daardoor schuift de opening van de online kansspelmarkt ook een maand naar 1 oktober 2021. Minister Sander Dekker (Rechtsbescherming) heeft de Tweede Kamer geïnformeerd over de nieuwe inwerkingtredingsdatum.
Twitter, Periscope en Pinterest mogen geen advertenties in Turkije meer verkopen omdat ze er niet in slaagden om lokale vertegenwoordigers in Turkije aan te stellen onder een nieuwe wet op sociale media.
Netflix sluit 2020 af met een flink hogere omzet van 6,6 miljard dollar, een groei van 21,5 procent ten opzichte van vorig jaar. De vooruitzichten voor het eerste kwartaal zijn nog beter met 7,1 miljard dollar.
De Nederlandse mediaconsument besteedt dagelijks 72 procent van zijn internettijd op de smartphone en 11 procent op een tablet. Onderzoek laat zien hoe het digitale gedrag door COVID-19 is veranderd.
Google is het merk dat in Nederland afgelopen december de meeste views haalde. Coolblue en de ANWB waren de productiefste uit de top 10. Zij oogsten wél waardering van de kijker.
Diederik Gommers heeft treffend laten zien hoe je in no-time een social media account opbouwt. Na 3 maanden had hij al 449.000 Instagram-volgers.
De lockdown betekende voor veel branches een nieuwe economische klap. Hoe brengt de reisbranche het er in het laatste kwartaal van 2020 vanaf?
Ongeveer een derde van de Amerikanen krijgen hun nieuws van Facebook, zo blijkt uit een nieuwe studie van Pew Research Center.
Digital events hebben eigen eisen en ingrediënten om het spannend te houden. Zeven praktijklessen.