Hillenaar Outdoor met nieuwe digitale reclamemast Arnhem
Hillenaar Outdoor heeft een nieuwe digitale reclamemast bij Arnhem langs de A12 in gebruik genomen. Een strategische locatie, zegt het bedrijf, waar veel passanten langsrijden.
Hillenaar Outdoor heeft een nieuwe digitale reclamemast bij Arnhem langs de A12 in gebruik genomen. Een strategische locatie, zegt het bedrijf, waar veel passanten langsrijden.
Adverteren op LinkedIn heeft het imago heel duur te zijn. Het lijkt daarmee vooral geschikt voor grote bedrijven. Maar volgens Wilco Verdoold van Loyals kun je ook als MKB-bedrijf prima adverteren op LinkedIn. Zorg er alleen wel voor dat je het slim aanpakt. Dit zijn Wilco’s tips.
De invoering van de nieuwe privacywetten afgelopen voorjaar hebben hooguit een tijdelijk dempend effect op de online reclame-omzetten.
Gericht targetten op levensgebeurtenissen van je (potentiële) klanten; Het neemt een vogelvlucht! Naast de 3 levensgebeurtenissen die eerder dit jaar gelanceerd zijn door Google, kunnen we nu ook doelgroepen bereiken die bezig zijn met vele andere levensingrijpende gebeurtenissen.
Nielsen Brand Effect wordt toegevoegd aan de advertertentie-oplossingen van muziekdienst Spotify in de Verenigde Staten, Duitsland, Canada, Mexico, Spanje, Frankrijk, Nederland, Japan en Australië. Marketeers kunnen met deze tools hun advertenties optimaliseren.
Gepersonaliseerde aanbevelingen geven, van zowel producten die vergelijkbaar zijn met de initiële zoekopdracht, als additionele producten. Dat voorkomt dat consumenten na een online zoektocht nog weken achtervolgd worden door misplaatste targeting. Het Recommender System biedt uitkomst.
Op basis van alleen demografische gegevens lopen adverteerders een groot deel van de doelgroep mis, zegt onderzoek van Google en Compete. Hoe bereik je ze dan wel?
Henriette van Swinderen wordt de nieuwe directeur van de BVA bond van adverteerders. Zij zal per 1 oktober beginnen.
“Welke geautomatiseerde Google Shoppingstructuur sluit aan bij de doelstellingen van mijn klant?” en “Welke extensies kan ik automatiseren op basis van mijn productfeed?” Google Ads automatisering, de overstap van handmatig opgezette accounts en handmatig gecontroleerde biedingen naar een volledig geautomatiseerd systeem is niet eenvoudig. Hoe kan het wel?
Hoe zet je een jong lifestyle mannenmodemerk met grote internationale ambities goed in de markt? Met die vraag houdt Thomas van Mastbergen, Head of Digital Marketing bij BALR. zich dagelijks bezig. “In de inspiratiefase is een influencer overtuigender dan een banner.”
Mediabedrijf Sanoma en Scoupy, naar eigen zeggen het grootste marketing- en activatieplatform voor fabrikanten en retailers in de supermarktwereld, hebben een gezamenlijk zogenoemd FMCG-team opgezet.
RTL Nederland schaft per 1 januari 2019 de bureaucommissie af. Dat is een korting die mediabureaus krijgen voor het zakendoen met de zendergroep.
Het Nederlandse influencernetwerk The Cirqle sluit een contract met het Zuid-Koreaanse mediabedrijf The SMC Group. Het bedrijf van Steven Lammertink vergroot het bereik van de Koreanen naar wereldschaal.
Sellbranch, een onderdeel van Improve Digital, koopt het bureau Leeads om zijn positie in Noord-Europa te verstevigen.
Wanneer gaat print over naar programmatic inkopen? Dit duurt nu al jaren en inkoopbureau MAGNA vraagt zich in zijn deze week verschenen rapport Outlook 2018 af of het er überhaupt wel van gaan komen.