De 13 ‘post-corona’ online advertising trends van 2021 [volgens 12 experts]
Wat worden de online advertising trends in 2021? Waar liggen online de grootste kansen? Bekijk alle trends, tips en verwachtingen van 12 experts.
Wat worden de online advertising trends in 2021? Waar liggen online de grootste kansen? Bekijk alle trends, tips en verwachtingen van 12 experts.
VONQ, een specialist in het uitzetten van campagnes voor vacatures over een brede waaier van sites, koopt de programmaticspecialist IGB.
Cijfers van de productvergelijker van Tweakers laten zien dat Black Friday vanochtend rond negen uur is begonnen. Een week vóór de echte Black Friday ligt het klikverkeer naar webwinkels al twee keer hoger dan normaal. Het zijn met name de grootste shops die hun acties live hebben gezet.
Sinds de uitbraak van het coronavirus is het luisteren naar connected devices met bijna de helft toegenomen. Men gebruikt thuis vaker smartspeakers en apps via bijvoorbeeld tv.
bol.com doet significante investeringen om verkooppartners op zijn platform goede reclameopties te bieden. Directeur Huub Vermeulen spreekt over ‘verregaand professionaliseren’.
HG, dat vanuit Almere reinigings- en onderhoudsproducten levert, is doelbewust via Amazon gaan verkopen om het bereik in sommige landen te vergroten. Dat vertelt Remco Evers van HG tijdens Emerce Marketplaces for Brands.
Marketingmanagers kunnen het potentieel van marketingtechnologie nog niet volop benutten. Waarschijnlijk is het beter om de impact op klantervaring voorop te stellen.
Om transparanter te maken hoe politieke partijen ons in de komende periode online proberen te beïnvloeden, lanceert de Universiteit van Amsterdam een zogeheten advertentiedashboard. Wie maakt welke politieke advertentie en wie wordt ermee getarget? E
Hoe ga je als bedrijf om met digital advertising? Drie uitdagingen en adviezen voor een oplossing.
Online veiling Catawiki trekt een nettere jas om aan naast de reguliere verzamelaar ook het wat duurdere publiek aan te spreken.
De combinatie van machine learning en big data maakt advertising op maat mogelijk en brengt nieuwe klanten beter in kaart.
Spotify koopt technologie waarmee het dynamisch gepersonaliseerde reclames kan injecteren in podcasts buiten zijn eigen platform.
De Telegraaf trekt de stekker uit Speurders.nl, de site voor rubrieksadvertenties die ooit Marktplaats.nl naar de kroon moest steken.
Het einde van de cookie is nabij. Drie oplossingen om zonder cookies toch je potentiële klanten te bereiken.
De gamingsector biedt nieuwe kansen voor merken en hun marketinginspanningen. Dat zegt Lucy Allen, directeur engagement van het in Bath gevestigde marketingbureau Dialect, op Digital Marketing Live!