TMG gaat YouTube-kanalen optimaliseren met bureau 5PM
TMG sluit een strategisch samenwerkingsverband met het nieuwe YouTube-servicebureau 5PM uit Amsterdam. Het mediabedrijf wil de exploitatie van zijn video’s op het videoplatform laten verbeteren.
TMG sluit een strategisch samenwerkingsverband met het nieuwe YouTube-servicebureau 5PM uit Amsterdam. Het mediabedrijf wil de exploitatie van zijn video’s op het videoplatform laten verbeteren.
Adverteerders geven volgend jaar 14,7 miljard dollar uit aan programmatic ingekochte digitale reclameuitingen. Dat is 19 procent meer dan in 2018, aldus een rapport van OnAudience.com.
Een goed uitgewerkt Customer Data Platform is in te zetten als ultieme campagnetool voor alle data binnen jouw bedrijf. Met deze data kan je profielen inzichtelijk maken en zo gerichter adverteren en een betere gepersonaliseerde klantervaring bieden. Maar hoe begin je hiermee?
Ster start vandaag een campagne om ook kleine adverteerders aan te trekken. Al vanaf 1.000 euro start je al een online bannercampagne.
S4 Capital, de eigenaar van MediaMonks uit Hilversum, koopt programmaticspecialist MightHive uit de Verenigde Staten.
Greenhouse Group ontwikkelde voor American Express een outdoorcampagne waarbij iedere uiting in Nederland uniek is. Diezelfde unieke uiting is ook lokaal via social verspreid.
Waar zit de aandacht? En waar bevindt mijn doelgroep zich? Deze eeuwenoude vragen in marketing zijn vandaag de dag relevanter dan ooit. Hoe vang je namelijk de aandacht van iemand die per dag door de hoogte van de A’DAM toren scrolt? En hoe kan een marketeer het marketingbudget op zo’n manier inzetten dat niet het grootste deel ongezien verloren gaat in de massa aan content?
De investeringen in digitale buitenreclame groeien tot 2021 met gemiddeld 10,1 procent per jaar.
De health-bewuste consument biedt veel kansen voor marketeers en creatieven. Want hoe laat deze health-bewuste consument zich informeren? Hoe maakt die haar keuzes? En wat zijn doorslaggevende aankoopredenen? Het nieuwste branche-onderzoek ‘Health’ van BrandDeli duikt in de trends binnen health en signaleert vijf kansen voor adverteerders in de voeding- en lifestyle-branche.
Na deel 1 en deel 2 gaat Tim Keegstra verder met smart bidding voor Google Ads. Dit zijn de laatste 7 optimalisaties.
De jaarlijkse performance advertising update, onder de noemer Emerce Performance, vond dinsdag plaats in Pakhuis de Zwijger. Met sprekers van IAB Nederland, Facebook, Bond van Adverteerders, dept, bol.com en wehkamp. Peter Boer maakte ook dit jaar de foto’s.
Tijdens het zoeken naar een Google CSS partner stuit je op termen als kortingen en cashbacks. Het gaat dan meestal over de Zelfservice van de Google CSS partner, waarmee direct bespaard wordt op de Google Shopping-uitgaven van de adverteerder.
Nederland omarmt Black Friday en behandelt de dag, die aanstaande vrijdag plaatsvindt, als een heuse koopjesdag.
Tim Keegstra schreef al over Smart Bidding in Google Ads, de randvoorwaarden waaraan je campagne of account moet voldoen voor een optimale werking van Smart Bidding. Na het analyseren van je smartbidding-kansen in je Google Ads account kun je aan de slag met deze negen smart bidding best practices.
De markt voor digitale advertenties is in de VS 23 procent gegroeid naar 49,5 miljard dollar in de eerste helft van 2018, zo blijkt uit cijfers van het Interactive Advertising Bureau.