‘Retailers zoeken alternatief voor papieren folders’
Meer dan een handvol steden overweegt om de huis-aan-huis folder te verstoppen achter Ja/Ja-stickers. Opt-in verplicht, ook bij de huisdeur. Niels Duijvestijn geeft het perspectief van Folderz.nl.
Meer dan een handvol steden overweegt om de huis-aan-huis folder te verstoppen achter Ja/Ja-stickers. Opt-in verplicht, ook bij de huisdeur. Niels Duijvestijn geeft het perspectief van Folderz.nl.
In het campagnepanel beoordelen drie deskundigen een campagne. Dit keer ligt een influencercampagne voor toeristisch Letland onder de loep.
Exploitant van tv-reclame BrandDeli wordt voor een onbekend bedrag overgenomen door RTL Nederland, nog geen week nadat bekend werd dat oprichter Allard Ruyl BrandDeli verruilt voor Talpa Network Media Solutions. MCN Divimove fuseert met productiehuis UFA.
Voor een onconventioneel merk dat taboes wil doorbreken, is het soms lastig adverteren. Zeker op een platform als Facebook zijn de grenzen onduidelijk en vaak al gauw bereikt. Samen met tamponbedrijf Yoni gingen we het experiment aan. Wat te doen als juist de merkbeleving wordt ingeperkt? Hoe een uitgesproken en activistisch merk de grenzen opzoekt en de eigen authenticiteit bewaart.
Ster heeft een zolgenoemd No Consent Advertising platform in gebruik genomen, dat is ontwikkeld in samenwerking met technologiepartner ORTEC | adscience en videoadvertentieplatform SpotX. De reclameverkoper voor de publieke omroep kan daarmee een vorm van online adverteren aanbieden waarbij de consument geen onderwerp wordt van profielopbouw of retargeting. Gericht adverteren blijft echter mogelijk.
Sinds augustus dit jaar kunnen we in Nederland gebruikmaken van Responsive Search Ads. Deze advertentievariant geeft een mooi beeld van waar de tekst-ads naartoe ontwikkelen.
Accenture Interactive doet met de aankoop van Adaptly uit Amerika zijn volgende overname in het digitale domein. Dit keer eigent het zich een specialist toe op het gebied van datagedreven online reclamecampagnes.
Marktplaats Google Shopping Actions komt begin volgend jaar naar Europa. Op dit moment loopt er een test in Frankrijk met retailers Auchan, Boulanger, Carrefour en Fnac Darty.
Allard Ruyl wordt de nieuwe CEO van Media Solutions, het verkoophuis van Talpa Network. Hij was de oprichter en CEO […]
Exterion Media heeft met Memo2 een impactvoorspeller ontwikkeld die adverteerders nauwkeuriger moet vertellen welke impact outdoorreclame voor hen heeft.
TMG sluit een strategisch samenwerkingsverband met het nieuwe YouTube-servicebureau 5PM uit Amsterdam. Het mediabedrijf wil de exploitatie van zijn video’s op het videoplatform laten verbeteren.
Adverteerders geven volgend jaar 14,7 miljard dollar uit aan programmatic ingekochte digitale reclameuitingen. Dat is 19 procent meer dan in 2018, aldus een rapport van OnAudience.com.
Een goed uitgewerkt Customer Data Platform is in te zetten als ultieme campagnetool voor alle data binnen jouw bedrijf. Met deze data kan je profielen inzichtelijk maken en zo gerichter adverteren en een betere gepersonaliseerde klantervaring bieden. Maar hoe begin je hiermee?
Ster start vandaag een campagne om ook kleine adverteerders aan te trekken. Al vanaf 1.000 euro start je al een online bannercampagne.
S4 Capital, de eigenaar van MediaMonks uit Hilversum, koopt programmaticspecialist MightHive uit de Verenigde Staten.