More stories

Bereid je voor op het aanstaande shoppingseizoen: bereik de juiste klanten (4/4)

Probeer niet altijd iedereen te bereiken, maar je richt je aandacht en tijd vooral op de high-value audience voor jouw specifieke branche of product.

Customer Engagement

SEO: Wat we kunnen leren van de Amerikaanse zoekresultatenpagina

Google’s pagina met zoekresultaten verandert. Een blik op de VS laat zien wat er nog aankomt. Vijf veranderingen en de consequenties voor je SEO-strategie.

SEO
Premium

We Are Era breidt consultingactiviteiten uit

We Are Era breidt zijn consultingactiviteiten uit met een zogeheten Social Intelligence Hub. Media- en marketingprofessionals vinden daar een bundeling van psychografische als demografische inzichten en analyses van online gebruikersgroepen.

Influencer marketing
Premium

‘Adverteerders onrustig naar Black Friday’

“Het is heel onrustig. Adverteerders zijn zoekende naar het momentum. Ze zoeken positionering”, vertelt Reynder Bruyns. Hij is hoofd Strategie bij Dentsu in Nederland.

Marketing

Best practices voor Google Shopping campagnesegmentatie

In veel gevallen is één Google Shopping campagne voldoende. Maar wat zijn goede redenen om een campagne toch op te splitsen? En hoe kun je dat het beste doen?

Online marketing
Premium

Nike bouwt wereld in Roblox

Nike heeft onder de naam NIKELAND een eigen digitale gebied laten bouwen in Roblox, de virtuele bouw- en spelwereld waar […]

Marketing

Een goede B2B inbound marketingstrategie in vier stappen

Met inbound marketing trek je bezoekers naar je website door middel van waardevolle content die ze helpt in het beslisproces. Doel: ze converteren tot lead.

Contentmarketing

Anton Kanis (Annalect): ‘Je voorbereiden op een cookieless wereld is ook een mentale stap’

Hoe gaat het in de praktijk met de cookieless wereld? Een gesprek met Anton Kanis van Annalect Nederland over hoe het bedrijf de omslag maakt.

Online marketing
Premium

Lions Festival of Creativity keert volgend jaar juni terug naar Cannes

Cannes Lions maakt bekend dat het Festival of Creativity van 20 tot 24 juni 2022 terugkeert naar Cannes, zij het in een hybride variant.

Online advertising
Premium

Entopic valt in handen van Intracto Group

Entopic, één van de grootste Nederlandse contentbureaus, wordt onderdeel van Intracto Group, dat bezig is met een rebranding tot iO. De oprichters verlaten hun bedrijf.

Digital Agencies
Premium

Debora de Roos nieuwe directeur marketing van Corendon

Debora de Roos wordt de nieuwe directeur marketing van Corendon. Zowel de marketingactiviteiten voor de touroperator, airline als de hotels […]

Marketing

Badal Marhé (Interpolis): ‘De meeste voice actions zijn eendagsvliegen’

Interpolis ontwikkelde als experiment in de Google Assistent een spraak-gestuurd spel over thuisbeveiliging. Badal Marhé van Interpolis over Gamification.

Voice
Premium

Bol.com wil aantal Select-abonnees verdubbelen

Abonnees van bol.coms klantenprogramma Select geven elk gemiddeld jaarlijks tweehonderd euro meer uit dan anderen. Het handelsplatform wil daarom het aantal abonnees verdubbelen.

E-commerce
Premium

B2B Digital: Opti-Flor gebruikt webwinkel als marktonderzoeker

Orchideeënkweker Opti-Flor uit het Westland heeft sinds de uitbraak van het coronavirus een webwinkel. Dit eerste contact met de eindconsument blijkt nu een waardevol middel voor marktonderzoek, waar ook de partners van profiteren.

B2B Digital

Personalisatie: Een van de belangrijkste e-commercetrends in 2022

E-commercebedrijven zien personalisatie en omnichannel als dé trends voor 2022. Om de concurrentie bij te blijven moet je online onderscheidend zijn.

Online marketing