More stories

Stapsgewijs richting een gepersonaliseerde customer journey

Een gepersonaliseerde customer journey wordt in B2C én B2B steeds belangrijker om klanten vast te houden. Dit zijn de eerste stappen die je moet zetten.

Customer Engagement
Premium

Emerce Digital Marketing: Google, FOREO, Tony’s Chocolonely en meer

Daan Cosman is verantwoordelijk voor de wereldwijde digitale strategie bij Tony’s Chocolonely, waaronder e-commerce, de customer journey en CRM. E-commerce groeit snel als kanaal voor het Nederlandse bedrijf en een unieke kans om rechtstreeks met klanten te communiceren over zijn missie. Op Emerce Digital Marketing, de laatste videocollectie van Emerce van dit jaar, vertelt hij over de Make It Personal strategie.

Marketing
Premium

Dept introduceert alles-in-één martechplatform voor merken

Dept introduceert Ada by Dept, een eigen marketingtechnologieplatform dat is ontworpen om merken te ondersteunen met hun digitale activiteiten.

Marketing
Premium

Tomorrowmen koopt Marbles Marketing

Het Groningse Tomorrowmen neemt stadsgenoot Marbles Marketing over en vergroot daarmee zijn expertise op het gebied van adverteren voor webwinkels.

Marketing
Premium

Marketingstrategie Sunweb Group naar Dept

Sunweb Group schakelt bureau Dept in om zijn volgende stappen met data, tech en media op strategisch en operationeel niveau te begeleiden.

Travel
Premium

Kansspelautoriteit pakt reclame tegen illegale kansspelen aan

De Kansspelautoriteit (Ksa) treedt handhavend op tegen 15 affiliates die op websites reclame maakten voor illegale online kansspelen.

Online advertising
Premium

Digiship wil tekort digitale marketingspecialisten aanpakken

Beeckestijn Business School, Mediaflex en Inhousing.Agency slaan de handen ineen door gezamenlijk talent te werven, te toetsen en op te leiden tot digital marketing specialisten via gespecialiseerde traineeships onder de naam Digiship.

Online marketing

Bereid je voor op het aanstaande shoppingseizoen: bereik de juiste klanten (4/4)

Probeer niet altijd iedereen te bereiken, maar je richt je aandacht en tijd vooral op de high-value audience voor jouw specifieke branche of product.

Customer Engagement

SEO: Wat we kunnen leren van de Amerikaanse zoekresultatenpagina

Google’s pagina met zoekresultaten verandert. Een blik op de VS laat zien wat er nog aankomt. Vijf veranderingen en de consequenties voor je SEO-strategie.

SEO
Premium

We Are Era breidt consultingactiviteiten uit

We Are Era breidt zijn consultingactiviteiten uit met een zogeheten Social Intelligence Hub. Media- en marketingprofessionals vinden daar een bundeling van psychografische als demografische inzichten en analyses van online gebruikersgroepen.

Influencer marketing
Premium

‘Adverteerders onrustig naar Black Friday’

“Het is heel onrustig. Adverteerders zijn zoekende naar het momentum. Ze zoeken positionering”, vertelt Reynder Bruyns. Hij is hoofd Strategie bij Dentsu in Nederland.

Marketing

Best practices voor Google Shopping campagnesegmentatie

In veel gevallen is één Google Shopping campagne voldoende. Maar wat zijn goede redenen om een campagne toch op te splitsen? En hoe kun je dat het beste doen?

Online marketing
Premium

Nike bouwt wereld in Roblox

Nike heeft onder de naam NIKELAND een eigen digitale gebied laten bouwen in Roblox, de virtuele bouw- en spelwereld waar […]

Marketing

Een goede B2B inbound marketingstrategie in vier stappen

Met inbound marketing trek je bezoekers naar je website door middel van waardevolle content die ze helpt in het beslisproces. Doel: ze converteren tot lead.

Contentmarketing

Anton Kanis (Annalect): ‘Je voorbereiden op een cookieless wereld is ook een mentale stap’

Hoe gaat het in de praktijk met de cookieless wereld? Een gesprek met Anton Kanis van Annalect Nederland over hoe het bedrijf de omslag maakt.

Online marketing