Stapsgewijs richting een gepersonaliseerde customer journey
Een gepersonaliseerde customer journey wordt in B2C én B2B steeds belangrijker om klanten vast te houden. Dit zijn de eerste stappen die je moet zetten.
Een gepersonaliseerde customer journey wordt in B2C én B2B steeds belangrijker om klanten vast te houden. Dit zijn de eerste stappen die je moet zetten.
Daan Cosman is verantwoordelijk voor de wereldwijde digitale strategie bij Tony’s Chocolonely, waaronder e-commerce, de customer journey en CRM. E-commerce groeit snel als kanaal voor het Nederlandse bedrijf en een unieke kans om rechtstreeks met klanten te communiceren over zijn missie. Op Emerce Digital Marketing, de laatste videocollectie van Emerce van dit jaar, vertelt hij over de Make It Personal strategie.
Dept introduceert Ada by Dept, een eigen marketingtechnologieplatform dat is ontworpen om merken te ondersteunen met hun digitale activiteiten.
Het Groningse Tomorrowmen neemt stadsgenoot Marbles Marketing over en vergroot daarmee zijn expertise op het gebied van adverteren voor webwinkels.
Sunweb Group schakelt bureau Dept in om zijn volgende stappen met data, tech en media op strategisch en operationeel niveau te begeleiden.
De Kansspelautoriteit (Ksa) treedt handhavend op tegen 15 affiliates die op websites reclame maakten voor illegale online kansspelen.
Beeckestijn Business School, Mediaflex en Inhousing.Agency slaan de handen ineen door gezamenlijk talent te werven, te toetsen en op te leiden tot digital marketing specialisten via gespecialiseerde traineeships onder de naam Digiship.
Probeer niet altijd iedereen te bereiken, maar je richt je aandacht en tijd vooral op de high-value audience voor jouw specifieke branche of product.
Google’s pagina met zoekresultaten verandert. Een blik op de VS laat zien wat er nog aankomt. Vijf veranderingen en de consequenties voor je SEO-strategie.
We Are Era breidt zijn consultingactiviteiten uit met een zogeheten Social Intelligence Hub. Media- en marketingprofessionals vinden daar een bundeling van psychografische als demografische inzichten en analyses van online gebruikersgroepen.
“Het is heel onrustig. Adverteerders zijn zoekende naar het momentum. Ze zoeken positionering”, vertelt Reynder Bruyns. Hij is hoofd Strategie bij Dentsu in Nederland.
In veel gevallen is één Google Shopping campagne voldoende. Maar wat zijn goede redenen om een campagne toch op te splitsen? En hoe kun je dat het beste doen?
Nike heeft onder de naam NIKELAND een eigen digitale gebied laten bouwen in Roblox, de virtuele bouw- en spelwereld waar […]
Met inbound marketing trek je bezoekers naar je website door middel van waardevolle content die ze helpt in het beslisproces. Doel: ze converteren tot lead.
Hoe gaat het in de praktijk met de cookieless wereld? Een gesprek met Anton Kanis van Annalect Nederland over hoe het bedrijf de omslag maakt.