Debora de Roos nieuwe directeur marketing van Corendon
Debora de Roos wordt de nieuwe directeur marketing van Corendon. Zowel de marketingactiviteiten voor de touroperator, airline als de hotels […]
Debora de Roos wordt de nieuwe directeur marketing van Corendon. Zowel de marketingactiviteiten voor de touroperator, airline als de hotels […]
Interpolis ontwikkelde als experiment in de Google Assistent een spraak-gestuurd spel over thuisbeveiliging. Badal Marhé van Interpolis over Gamification.
Abonnees van bol.coms klantenprogramma Select geven elk gemiddeld jaarlijks tweehonderd euro meer uit dan anderen. Het handelsplatform wil daarom het aantal abonnees verdubbelen.
Orchideeënkweker Opti-Flor uit het Westland heeft sinds de uitbraak van het coronavirus een webwinkel. Dit eerste contact met de eindconsument blijkt nu een waardevol middel voor marktonderzoek, waar ook de partners van profiteren.
E-commercebedrijven zien personalisatie en omnichannel als dé trends voor 2022. Om de concurrentie bij te blijven moet je online onderscheidend zijn.
Mede vanwege de impact van de corona-pandemie is het gedrag van de consument veranderd. Van de elf types die het onderzoek van Euromonitor heeft gedefinieerd, zijn er twee die eruit springen: The Self Care Enthusiast en The Empowered Activist. Clemmentijn Treinen, Commercial Director Microsoft Advertising, laat er op EDAY haar licht over schijnen.
Verouderde praktijken kunnen toch vaak lang doorgaan. Dit zijn zeven veelgemaakte fouten die je vrij eenvoudig kunt vermijden of herstellen.
Na een succesvolle eerste proef organiseert de Duitse e-commercegigant OTTO vanavond zijn tweede live videostream van waaruit kijkers direct aankopen kunnen doen.
Adeptiv, het label van onder meer Yourzine en Searchresult, neemt de naam van zijn nieuwe eigenaar aan: Springbok. Het zint op meer overnames.
Springcast, een SaaS-dienst om podcasts mee te publiceren, heeft een eerste financieringsronde doorlopen bij een groep particuliere investeerders. Het Nederlandse bedrijf wil een Europese speler worden met hosting en marketingdiensten voor podcasts.
Klarna heeft voor een onbekend bedrag de Scandinavische prijsvergelijker Pricerunner overgenomen.
The Brief is een podcast van Wayne Parker Kent over content, marketing en creatie. Deze keer met Jan Driessen, ervaren communicatieman.
Audience addressability wordt genoemd als een van de alternatieven voor de inzet van third-party cookies. Wat is het? Wat zijn de voor- en nadelen en hoe pak je het aan?
Digitaal meetspecialist MeMo2 brengt een nieuwe technologie uit waarmee merkmanagers real-time de sterkte, uniekheid en waarde van hun merk, en de fluctuaties daarin, continue kunnen monitoren. Het is voor het eerst dat er echte analytics op het merkdomein wordt gepresenteerd.
Sales vraagt om leads. Kies je als marketingmanager kwantiteit en snelheid of kwaliteit en de lange termijn? Hier de voor- en nadelen op een rij.