Clubhouse: waar liggen de kansen voor merken en marketeers?
Het nieuwe social-platform Clubhouse werkt alleen met audio en groeit stormachtig. Genoeg kansen voor marketeers, mits ze in formats willen denken.
Het nieuwe social-platform Clubhouse werkt alleen met audio en groeit stormachtig. Genoeg kansen voor marketeers, mits ze in formats willen denken.
René Nijhuis is per 1 februari toegetreden tot de directie van Onetomarket. Hij wordt daar verantwoordelijk voor strategie en innovatie.
Brancheplatform VIA presenteert vandaag zijn logo, huisstijl en website. De presentatie van de merkidentiteit luidt een nieuw tijdperk in: een branchevereniging die breder kijkt, denkt en werkt.
Het Vlaamse Promojagers, drie jaar geleden ontstaan als een Facebookgroep van mensen die promoties met elkaar uitwisselen, wil zijn activiteiten uitbreiden naar Wallonië en Nederland.
B2B-marketeers over de impact van de coronacrisis op hun marketingactiviteiten én hun verwachtingen voor dit jaar.
Retailmedia gaat fors groeien in 2021. In Nederland zijn Amazon Sponsored Ads sinds kort beschikbaar. Hoe zet je die sponsored ads in?
Een visie op social media in 2021 met een hoofdrol voor: conversational marketing, communities, privacy en influencers.
Meten van je social media resultaten is belangrijk om het werkelijke succes in kaart brengen. Zo nodig, kun je op tijd bijsturen om zo een optimaal resultaat te behalen.
Coolblue is van 390 onderzochte bedrijven de beste in digitaal klantcontact, zo blijkt uit onderzoek. Nederland scoort sowieso goed, want er staat nog drie bedrijven in de top vijf.
Het commerce- en contentplatform voor grote b2c- en b2b-bedrijven Bloomreach koopt Exponea en haalt, los daarvan,150 miljoen dollar venture capital op.
De digitale reclame- en mediamarkt in België krijgt er een nieuwe onafhankelijke dataleverancier bij. Het door MeMo2 ontwikkelde crossmediale bereiksplatform […]
De bestedingen aan (Digitale) Out Of Home (OOH) reclame zijn in 2020 met 35 procent gedaald. De omzet bleef op 137,2 miljoen euro steken. In 2019 werd nog 211,2 miljoen omgezet.
Het wetsvoorstel voor de nieuwe Telecommunicatiewet is vandaag aangenomen door de Tweede Kamer. Dit betekent dat telemarketing straks alleen nog is toegestaan wanneer consumenten daarvoor vooraf toestemming hebben gegeven. Wel is telemarketing toegestaan als er al sprake is van een klantrelatie.
Een terugblik op op het afgelopen jaar en een blik vooruit op de social advertising trends van 2021.
Spotify gaat zijn podcastadvertenties optimaliseren. Daarbij krijgen adverteerders ook inzicht in de impact van hun advertenties.