Specialist advergaming Flarie naar Nederland
Het Zweedse bedrijf Flarie is begonnen zijn diensten buiten Scandinavië uit te rollen, beginnen met Nederland.
Het Zweedse bedrijf Flarie is begonnen zijn diensten buiten Scandinavië uit te rollen, beginnen met Nederland.
Wetgevers leggen privacy onder het vergrootglas en dat gaat zorgen voor een herverdeling tussen de drie grote media-pijlers: owned, paid en earned media.
Zijn je online marketinginspanningen niet winstgevend? Een howto voor de berekening van een kanaaldoelstelling voor maximale groei en rendement.
Tekstschrijver gezocht? Onderzoek naar de voor- en nadelen van het uitbesteden van schrijfwerk voor webteksten. Met veel tips & tricks.
Manutan gaat over op een groeps-marketingstructuur. Daarvoor is nodig dat alle medewerkers nieuwe modellen, technologieën en werkwijzen omarmen.
Google Shopping bestaat al meer dan 18 jaar. Een overzicht van de verschillende Shopping advertentieformaten en de inzet in een marketingfunnel.
Techbedrijf CM.com heeft de verkopen vorig jaar met de helft zien stijgen. Het coronavirus brengt een grote nieuwe klantengroep met zich mee: de minder technische maar qua services wel veeleisender afnemer.
Adviesbureau Admanager maakt vandaag bekend zijn naam te veranderen in Inhousing.agency. Het bedrijf ziet toenemende vraag naar complete ondersteuning van inhouse marketing past na zijn activiteiten ook de naam erop aan.
Artificial Intelligence is al lang geen toekomstmuziek meer. Een slime inzet ervan biedt veel mogelijkheden voor nieuwe, rake online marketing.
Hoe dramatisch het verdwijnen van third-party cookies ook klinkt: we kunnen zonder. Zo bereid je je voor op een cookieless future.
Als de resultaten onder druk staan, zijn kostenbeperking en verkoopactivatie vaak de eerste stappen. En dat werkt op korte termijn.
Door inzet van Smart Shopping Campagnes profiteer je van de automation van Google. Maar, hoe optimaliseer je deze geautomatiseerde campagnes dan?
Het einde van third-party cookies heeft ook impact op attributie op basis van deze cookies. Moeten we attributie afschrijven? En wat zijn de alternatieven?
De smart-tv is inmiddels stevig in de huiskamer verankerd. Jeansmerk G-Star benutte de voordelen ervan in een effectieve connected campagne.
De Customer Lifetime Value -formule is een mooi meetinstrument, maar staar je er niet blind op. Een sterke waardepropositie blijft uitgangspunt nummer 1.