Marketingbureaus geven gratis advies bol.com-partners
Verkooppartners op bol.com kunnen tot dertig uur gratis advieswerk krijgen van grote marketingbureaus. Bol.com betaalt dit en hoopt het werk van de verkopers te professionaliseren.
Verkooppartners op bol.com kunnen tot dertig uur gratis advieswerk krijgen van grote marketingbureaus. Bol.com betaalt dit en hoopt het werk van de verkopers te professionaliseren.
Voor marketeers moet het wekken van vertrouwen hoog op de agenda staan dit jaar. Het vertrouwen van veel consumenten heeft een flinke knauw gekregen.
De lockdowns maakten het voor kinderwagenfabrikant Joolz lastig om hun merkfilosofie over te brengen. Marketing automation en personalisatie brachten uitkomst.
Het nieuwe social-platform Clubhouse werkt alleen met audio en groeit stormachtig. Genoeg kansen voor marketeers, mits ze in formats willen denken.
René Nijhuis is per 1 februari toegetreden tot de directie van Onetomarket. Hij wordt daar verantwoordelijk voor strategie en innovatie.
Brancheplatform VIA presenteert vandaag zijn logo, huisstijl en website. De presentatie van de merkidentiteit luidt een nieuw tijdperk in: een branchevereniging die breder kijkt, denkt en werkt.
Het Vlaamse Promojagers, drie jaar geleden ontstaan als een Facebookgroep van mensen die promoties met elkaar uitwisselen, wil zijn activiteiten uitbreiden naar Wallonië en Nederland.
B2B-marketeers over de impact van de coronacrisis op hun marketingactiviteiten én hun verwachtingen voor dit jaar.
Retailmedia gaat fors groeien in 2021. In Nederland zijn Amazon Sponsored Ads sinds kort beschikbaar. Hoe zet je die sponsored ads in?
Een visie op social media in 2021 met een hoofdrol voor: conversational marketing, communities, privacy en influencers.
Meten van je social media resultaten is belangrijk om het werkelijke succes in kaart brengen. Zo nodig, kun je op tijd bijsturen om zo een optimaal resultaat te behalen.
Coolblue is van 390 onderzochte bedrijven de beste in digitaal klantcontact, zo blijkt uit onderzoek. Nederland scoort sowieso goed, want er staat nog drie bedrijven in de top vijf.
Het commerce- en contentplatform voor grote b2c- en b2b-bedrijven Bloomreach koopt Exponea en haalt, los daarvan,150 miljoen dollar venture capital op.
De digitale reclame- en mediamarkt in België krijgt er een nieuwe onafhankelijke dataleverancier bij. Het door MeMo2 ontwikkelde crossmediale bereiksplatform […]
De bestedingen aan (Digitale) Out Of Home (OOH) reclame zijn in 2020 met 35 procent gedaald. De omzet bleef op 137,2 miljoen euro steken. In 2019 werd nog 211,2 miljoen omgezet.