Apple opent eerste winkel in Zuid Korea
Eind deze maand opent Apple een nieuwe winkel in Seoul, en nog wel op loopafstand van zijn grote rivaal Samsung.
Eind deze maand opent Apple een nieuwe winkel in Seoul, en nog wel op loopafstand van zijn grote rivaal Samsung.
Elektronicawinkel BCC besteedt de online marketing richting zowel consumenten als fabrikanten uit aan the online company. Directeur Maarten de Vries: “BCC’s targets zijn onze targets.”
Magento-specialist Guapa E-commerce opent een kantoor in Antwerpen om de groeiende markt daar lokaal te kunnen bedienen.
Retailers beschikken over zoveel data, dat ze de klant goed kunnen profileren. De kunst is om die informatie relevant te maken voor je business en te segmenteren op individueel niveau in elke fase van de customer journey. Hoe doe je dat? Stay connected.
Kabelaar Telenet opent op de Antwerpse Meir een nieuw winkelconcept, dat volgens het bedrijf inspeelt op de nieuwe behoeften van de consument. In de winkel kunnen bezoekers technologische innovaties uitproberen en workshops volgen over digitale middelen.
De grootste omzetgroei in de fysieke winkels van MediaMarkt en Saturn is afkomstig van internet. De bedrijven leiden veel online shoppers naar de filialen, vaak om hun bestellingen er af te halen.
Amazon zal zo goed als zeker in Duitsland fysieke winkels gaan openen. Dat zegt de topman van de Duitse tak van de retailer Ralf Kleber.
Terwijl iedere retailer weet dat de mobiele conversie achterblijft, besteden er maar weinig aandacht aan de gebruikerservaring van de checkout – de laatste hobbel voor de koop. Van de 37 onderzochte Nederlandse checkouts krijgen er dertien een voldoende. Waarin zit het verschil tussen goed en ondermaats?
In Den Haag is de volgende Coolblue XXL vandaag in gebruik genomen. De winkel zit net naast het Centraal Station, in het New Babylon complex. Met een oppervlakte van 2.600 vierkante meter is het de grootste winkel van de online retailer.
De online omzet lag in oktober bijna 15 procent hoger dan in dezelfde maand een jaar eerder. Webwinkels zetten ruim […]
In 95% van de gevallen weet een autokoper precies wat hij wil als hij bij de dealer komt. Het verkooplandschap voor auto’s is de afgelopen tien jaar drastisch veranderd. Een bezoek aan de autodealer is tegenwoordig voornamelijk van transactionele aard, de oriëntatie vindt online plaats. De ontwikkelingen zorgden voor vele faillissementen in de automotive industrie maar leidden ook tot nieuwe technologische ontwikkelingen in de branche. De dealer moet aan de virtual reality.
Prijzen zijn zo veranderlijk als het weer. Retailers gebruiken Dynamic Pricing om door middel van machine learning software hun prijzen aan te passen, bijvoorbeeld als de voorraad bij concurrenten slinkt of als het weer omslaat. Het succes van toonaangevende online spelers maakt duidelijk dat Dynamic Pricing van kritisch belang is om te concurreren binnen de e-commerce, omnichannel en zelfs fysieke retail om omzet- en margegroei te stimuleren. Het geheim zit in geautomatiseerd maatwerk: Dynamic Pricing oplossingen moeten worden toegespitst op de commerciële strategie, doelstellingen en werkwijzen van de retailer.
Lingeriespecialist Hunkemöller lanceert met de feestdagen een extra snelle bezorgdienst. Binnen twee uur zijn de uitgezochte Hunkemöller artikelen al aan huis bezorgd.
Online bloemenwinkel bloomon lanceert popupwinklels in de warenhuizen van Hudson’s Bay in Amsterdam, Rotterdam en Maastricht. De twee merken slaan de handen ineen om de ‘inspirerende lifestyle beleving’ te versterken.
Veel bedrijven twijfelen of ze wel of niet willen verkopen op Bol.com? Twijfel jij ook? Lees dan dit artikel eens en wellicht verandert je mening. 5 redenen om te starten met verkopen op Bol.com.