More stories

Van idee naar executie: De vijf stappen van de Jumpstart methode

Digitale transformatie kent twee dimensies die doorslaggevend zijn voor succes; namelijk digital capabilities en digitaal leiderschap, met als doel de beste gebruikersbeleving te realiseren, kern-bedrijfsprocessen te optimaliseren en vernieuwende businessmodellen te creëren. Bedrijven die de digitaletransformatie-strategie succesvol toepassen beginnen bij digitaal leiderschap. Zij bedenken de visie en strategie dat vertaald wordt naar een digitale actiegedreven roadmap. Ideeën zijn makkelijk, het draait vaak allemaal om de executie. Innoveren door te doen! Maar hoe doe je dat? Lees in deze whitepaper hoe je de ‘Jumpstart methode’ van Digitaal Transformatie bureau Milvum hiervoor kunt gebruiken.

B2B Digital

De praktijk van de digitale roadmap voor B2B-bedrijven

Het opzetten van een digitale roadmap en het kiezen van technologie zijn een uitdaging op zich. Waar begin je? En hoe krijg je de organisatie mee?

Strategy

De drie sleutelfactoren voor succesvolle e-commerce

Tien bekende Nederlandse retailers bespraken tijdens de Retail Connect sessie op Emerce eDay hun belangrijkste e-commerce-uitdagingen. Geïnspireerd door die sessie […]

E-commerce

Veertien dagen tot Lean Innovation Summit Rotterdam

Op dinsdag 12 november vindt in De Doelen te Rotterdam de Lean Innovation Summit plaats, ook wel ‘de beste innovatietraining voor teams’ genoemd.

Innovatie

Unhype Purpose, alsjeblieft

Het onderwerp ‘purpose’ is al lange tijd een hype, maar de laatste tijd komt het voor mij zo vaak voorbij dat ik maar weer eens in de pen klim.

Strategy

Camilla Ramberg, CoolProfs: ‘We zijn onterecht bescheiden’

Na 19 jaar krijgt Coolprofs een nieuwe algemeen directeur. Camilla Ramberg (40) krijgt de leiding bij de bouwer van maatwerksoftware voor gerenommeerde bedrijven als Stedin, Samskip, ABN AMRO, Rainforest Alliance, GVB en RET.

Strategy

Wie heeft het Beste Reisidee 2020?

Om reisbedrijven te stimuleren nu en in de toekomst hun business toekomstbestendig te maken en innovatieve praktijkvoorbeelden te promoten heeft […]

Travel

Heeft strategie een imagoprobleem?

Heb jij dat ook, woorden die je regelmatig fout typt? In mijn geval is dat strategie. Onhandig aangezien ik vaak plannen voor opdrachtgevers ontwikkel.

Strategy

Government Trends 2020 – De opkomst van ‘nudging’

Hoe gaan overheden om met technologische ontwikkelingen? Hoe kunnen zij ervoor zorgen dat de democratie blijft functioneren in zo’n veranderende omgeving?

Strategy

Nextview: op het kruispunt van purpose strategy en digitale transformatie

Gedreven om meer voor de maatschappij te betekenen, helpt platinum Salesforce-partner Nextview klanten aan een strategie om positieve impact te maken.

Strategy

Social Travel 30: het zomerseizoen van 2019 in beeld

De zomervakantie ligt gevoelsmatig al ver achter ons en de herfst doet zijn intrede in Nederland. Tijd om het afgelopen kwartaal, het hoogseizoen van 2019, in kaart te brengen.

Travel

Onderzoek: De opkomst van digital experience in B2B Commerce

B2B-organisaties kunnen niet meer ontsnappen aan het feit dat digital experience gemeengoed is geworden en dat hun zakelijke klanten steeds hogere eisen stellen. Episerver heeft onderzoek gedaan naar de B2B-voorkeuren en -plannen, tactieken en technologieën voor digitale ervaring onder dienstverleners, fabrikanten, distributeurs en retailers worden belicht. De onderzoeksresultaten zijn samengevat in dit trendrapport “B2B Digital Experiences Report 2019: Hoe bedrijven aan stijgende verwachtingen voldoen”.

B2B Digital

Column: Senioriteit

De vergrijzing is al jaren aan de gang. Tegenwoordig lijkt er echter minder over te worden gesproken dan voorheen. Zeker binnen het online bedrijfsleven, waar de aandacht vooral uitgaat naar het servicen van die ‘ongrijpbare’ jongeren.

Strategy

Ineke Kooistra (YoungCapital): ‘Uitdaging voor de uitzendbranche’

Ineke Kooistra is ruim zes jaar CEO bij YoungCapital. In deze podcast bespreekt ze de toekomst voor de uitzendbranche in Nederland.

Strategy

Google for Jobs: hoe onderscheid jij je nog?

Het duurt niet lang meer en de Nederlandse uitrol van Google for Jobs is een feit. De gevolgen zijn inmiddels al zichtbaar in andere landen. Wat kunnen we verwachten? En hoe kun jij je straks nog onderscheiden?

Recruitment