Customer Experience17,3KMehmet OlmezAccenture InteractiveDe ‘business of experience’ als de weg vooruit in commerceCustomer Experience
Marketing52,5KRogier van DriezumDDMABoston Consulting Group: ‘Organisaties moeten meer aandacht besteden aan measurement’Marketing
B2B Digital27,6KEmerce TVDigital FirstSlim online groeien door conversie-optimalisatie en SEOB2B Digital
Digital Transformation23,6KBrechtje de LeijB-DigitizedDe schoonheid van onzekerheidDigital Transformation
Digital Transformation42,9KFranklin HeijnenDeloitte DigitalOverheidstrends 2021: De weg naar een naadloze dienstverleningDigital Transformation
B2B Digital12,5KEmerce TVDigital FirstCentraal klantbeeld als fundament voor klantgerichte communicatieB2B Digital
Marketing12,8KEmerce TVDigital FirstZo maak je lokaal een succesvol onderdeel van je online strategieMarketing
Online marketing25,8KLoeka OostraZelfstandigWorkshop: Aan de slag met neuromarketing voor webshopsOnline marketing
Web performance14,1KJules van DongenBlauwe MonstersWanneer is een website migratie succesvol?Web performance
Strategy19,3KKlaas KroezenWUAOnnodige discussie over online sales optimalisatie: Hoe voorkom je het?Strategy
CMS17,6KOthniël van BergeijkMaxServTussen vrijheid en uniformiteit: Zo houdt TU Delft grip op de lappendeken aan contentCMS
B2B Digital12,9KEmerce TVDigital FirstHandvatten om stereotypering in je campagne tegen te gaanB2B Digital