1.6kPremiumRedactieEmerceGoed zijn voor je klant is belangrijk voor de klantrelatie, maar ook voor het werkplezierPremium
1.8kPremiumRedactieEmerce‘Videoland is een love brand geworden en niet meer weg te denken uit het medialandschap’Premium
1.3kPremiumRedactieEmerce‘De culturele fit met onze klanten is key; zij verwachten van ons dat wij hen uitdagen’Premium
1.2kPremiumRedactieEmerce‘Ook vanuit huis blijven we alles doen om onze klanten succesvol te maken’Premium
Privacy43,3KLiselot SleyffersPegasystemsCristian van Nispen (Dept): ‘Tooling voor de korte termijn, first-party data voor de lange termijn’Privacy
Cross Border45,1KAhron van DrunenWorldline Merchant ServicesDe uitdagingen van Brexit voor e-commerce-ondernemersCross Border
953PremiumRedactieEmerce‘In samenwerking met onze retailers verhogen we de conversie en shopervaring’Premium
822PremiumRedactieEmerce‘Wij willen mensen iets laten ervaren, denken en aanzetten tot beweging’Premium
893PremiumRedactieEmerceOmnichannel content is meer dan hergebruik: het moet zich telkens aanpassen aan de contextPremium
1.4kPremiumRedactieEmerce‘Als ontwerpers maken wij innovatie begrijpelijk, betekenisvol en toegankelijk’Premium
801PremiumRedactieEmerce‘Met kleine aanpassingen in de klantervaring kun je veel extra omzet boeken’Premium