Search16,9KGerk MulderBriljante GeestenCindy Krum (MobileMoxie): ‘Marketeers moeten vaker naar hun telefoons kijken’Search
Search53,3KMartijn BeumerProducthero.comBrad Geddes (AdAlysis): ‘ De ontwikkeling van Google Ads sinds 2000 is enorm’Search
E-mailmarketing5.1kMichael LinthorstCopernica Marketing SoftwareIn vijf stappen naar een geoptimaliseerde e-mailcampagneE-mailmarketing
Customer Service14,5KFlorian ter VoertFTV PRWat livestream shoppen kan doen voor je businessCustomer Service
Tech6.6kFriso GeerlingsiOHoe je een succesvol platform ontwikkelt. 21 tips voor een optimale User- én Developer ExperienceTech
Privacy46,8KJan-Jan LowijsDeloitteData Privacy Day: in 2020 brengt nieuwe technologie vragen én oplossingenPrivacy
E-commerce platforms6.0kTim de KamperDeptUnified commerce met Salesforce Commerce Cloud (SFCC)E-commerce platforms
Digital Design15,6KErwin BlomFast Moving TargetsRudo Bisschop (TH3RD): ‘Wij willen alle productfotografie vervangen door 3D modellen’Digital Design
Venture13,4KErwin BlomFast Moving TargetsTon Roosendaal (Blender.org): ‘Achteraf gezien was het faillissement het beste dat mij ooit had kunnen gebeuren’Venture
Disruptie20,4KRonnie Overgoor7DTV‘De vertaalslag van YouTube naar lineaire tv werkt voor geen meter’Disruptie
Marketing3.7kRedactie EmerceEmerceSales engagement strategie ontwikkelen? Gebruik deze handvattenMarketing
Retail21,7KHans van TellingenStraboHet reactionaire verdienmodel van webshops is ten dode opgeschreven Retail
Search26,6KMartijn BeumerProducthero.comMartin Röttgerding (Bloofusion): ‘Slimme oplossingen zijn gericht op mensen die niet over de middelen beschikken.’Search